01:17
6 דברים שאתה צריך לפני קיום יחסי מין איתו

כמו לאחרונה, הרעיון לא עובד בחברה כי הרצון לקיים יחסי מין הוא רגיל 100% עבור זה אתה לא צריך שום דבר, תאריך מיוחד, ולא כל סיבה טובה, במהירות, להיות מנגינה אל הגל החופשי הזה בנות קודם לכן קשה.

התוכן של המאמר

1 מה שאתה צריך לעשות לפני סקס

אינטימי אינטימי הוא, כמעט כולם, משהו יותר מאשר הנאה פיזית אורגזמה טובה, אם כי לא בלי היבט זה. ובכל זאת, אני רוצה לשכב על המיטה ישירות עם הבחור שאיתו זה לא מתבייש להתעורר. ישנם מספר נכסים אשר אתה צריך לרוץ כדי לרוץ, כך הקרבה הבאה לא הופך, כפי שכולם יודעים, אכזבה מלאה. גם שווה לגלות אם הוא לא תצטער לאחר שזה יצא. כן, לא רק הבנות מתקרבות בקפידה לבחירה של שותפים מיניים ומרגישים איך אנחנו מביעים, חרטה מסיבית.המועצה "לשתות לאומץ / לזרוח בעיניים" יכול לשחק איתך בדיחה גרועה מאוד, אז להתכונן למין עם חבר חדש טוב יותר משתייה.

מה שאתה צריך לעשות לפני סקס

יודע מה אתה רוצה

לרוב, הנערה לכאורה לא מקובל להסביר את האזעקה, מסתובבת ברעיונותיו שנבחרו.

אולי הוא לא מספיק או אמין? עקרון כדי לוודא כי השותף מחכה מן הקרבה, כמו במקרה, כמו שאתה. לדוגמה, אתה מכוון את הגורמים הנוראים, וזה רק מתרחש איך זה בראש הבית לפני עלות השחר.

לפני מתן אותות לשותף, כי אתה מוכן למין, מאוד לחשוב על מה צריך לקרות במהלך ואחרי סקס. אם הלילה יהיה אומלל, תככים אקראיים או היכרות חדשה יהפכו למעמד של החצי השני, לא נכון מאוחר יותר.

זכור על התוצאות

ההשלכות של הדרך בה אנו מדברים תמיד, לקח נעים כזה, כמו סקס, לא הוגן הרבה, והם צריכים להיות נחוצים, בסופו של דבר, לשמור על הראש שלך. שלח תשומת לב לעובדה כי 1, על מה, באופן כללי, זה לא משנה מה גברת אחרי סקס, אלה הם מחלות וזה נראה להיות הריון. נראה מאוד בעיקר להשתמש קונדומים לא לפצח הגנה. 2, זה האירועים. זה יהיה קשה להעמיד פנים שהוא במשותף איך להתבטא, הלילה היה רק ​​טעות או תשוקה רגעית, שינוי?

לפני שאתה נראה ללכת לישון עם אחד הנבחר שלך, לא להיות עצלן כדי לגלות את רוב, מה יהיה הרצון הזה להוביל וכיצד התוצאה יהיה בבקשה לך. זה אפילו טוב יותר לגלות את השותף על העולם שלו למעלה לזה, זה הפך.

לדון עם הבחור תוכניותיו

1 שני נק 'נכון, באופן כללי, משולבים עם השלישי, הטבעי ביותר, אבל בגלל כולם מובנים, pt רגיל ביותר - לשבת ולדבר. זה לא הגיוני להסתיר כי זה הולך למין, אז אתה יכול לשאול את הצעיר, כמו רבים חושבים, ישירות, מה שהוא מחכה. התשובות הנרכשות יספקו לך במהירות, באופן כללי, להבין, אחד שווה את הבחירות של זמן וכוח.

כמו רמז, תוכלו לציין מה שאתה צריך, באופן כללי, כדי לברר אם השותף מוכן עבור היחסים לאחר סקס או לילה זה יהיה האחרון. למעשה, הכל פשוט!כל הזמן להתגבר על ספקות - זהו הירשם הראשון כי עם סקס, כמה מאיתנו לבד אומר, הבחור הזה לא לזרוח בעתיד הקרוב ואת התוכניות הן זמן לפנות בדחיפות. אולי את העובדה כי תחושה זו יכולה לבטא סוף סוף באושר.

אל תשתה

יש סיכוי בבוקר, כמו שאנו מתרגלים אליו, אבל הלילות הנפלאים לא זוכרים, עם זאת, אפשר היה לנקות בשיכור יכול להיות הכל.

סיבה נוספת איך להתבטא, כי נראה כי לומר אלכוהול הערב "לא": לפני סקס זה לא צריך להגיע, כי אתה פשוט לא יוכל לעשות את זה בסופו של דבר, לעשות.

ההתנגדות הרוסית והא נכון של מידע זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו, בבושה, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. רק כמה יחידות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

עם התרגשות חזקה, זוג של לוגו יין יכול סוף סוף לעזור להירגע ולפזר את הדם בגוף, אבל זה לא הכרחי להגזים (השותף לא סביר להתקרב לאדם שאינו מתאים).

לענות לעצמך, האם תביא אושר

זה לא הגיוני להתווכח, לפעמים יש אפשרויות כאלה כי המתח המיני יכול להיות, להיות לחתוך עם סכין. וזה די נורמלי, בסופו של דבר, בודק תשוקה עצומה, אבל לחכות. לפני, בסופו של דבר, לאחר החזקת ידיים, אז לומר לשנות את המעבר שלו לחדר השינה, כדאי לחשוב כמו פתרון זה סביר. בדיוק קולו של הנפש, ולא הורמונים, ראש שרירי? נערות ליווי בהרצליה

מוטב לתת לעצמך לפני זמן מין לחשיבה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד להיות מול המראה ולעשות קצת נשימות עמוקות. אני מותג בזהירות, אם סקס יביא אושר עכשיו וכיצד התשוקה הזאת היא כנה, ולא מוטלת על ידי שותף או חברה. התשובה לא בהכרח תהיה חיובית, כדאי לשקול.

אל תעשה את זה ממה שאתה לא יכול לדון איתו איתו

לפני המעבר למין, הוא נכון כראוי כדי למצוא שותף רלוונטי עבור זה. מייצגים עובדה אחת כי במדגם הוא לא צריך להיות מבולבל או פחד מראש מדבר על הקרבה.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין במלואו כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח במקרה, תומך בשיחה ואת הליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

זה נורמלי למדי לדון הגנה, תנוחות אהובות, מיקום עצירות שונות, אשר, בסופו של דבר, יכול להביא אי נוחות.

קשיים, בסופו של דבר, להתחיל כאשר השותף מסרב לבוא ליצור קשר ונותן איך החובה משפטים ברוח "למה אתה מסבך?-. לא אפשרות אמין ביותר יכול במקום העונג להביא לך רק אי נוחות וקשיים.

עדיף להימנע איך להתבלבל על ידי שותפים לא רציניים שאינם יכולים לדבר כמבוגרים. לא צריך להשאיר כי שותף פוטנציאלי נעלם. על ניסיון אחד רע, חיי המין לא צריך להסתיים. אפשרויות טובות עדיין נראה נראה!

התבוננות בטיפים אלה, אתה פחות סביר להיכנס סיפור עצוב עם רע, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, ניסיון מיני. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לא שוכח לשקול את מעשי בן זוג ולהקשיב לרגשותיהם. זה ברור מאוד, אנשים מדרכים להתעלם כמו אותות מוסתרים לכאורה, נכתב על התרגשות או מתח. סקס הוא תענוג לשניים, אז לדאוג לך ישירות, לשים את זה בעדינות, אהבתי את זה לא פחות מאשר שותף.

Просмотров: 1413 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar