11:33
איך לעסוק סקס אנאלי ללא כאב? התשובה כאן!

סקס אנאלי - נושא הוא די קשה ואינטימי. כמעט לכל הנשים, כגון אנו מביעים, אהבה שמח הוא מתחת לאיסור, ומבלי להסתכל על כל השכנוע של השותף, הם מנותקים מ סקסי ניסיון. הנסיבות העיקריות של אימה כזו הן רק שתיים: הגברת או פחד כאב או כבר היה לו ניסיון רע. ובראשונה ו -2 גרסאות כמו רובנו התרגלו לומר, ליידי, לשים את זה בעדינות, מנהלת את הזוועה של כאב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

אם אתה רוצה, לשים את זה בעדינות, להיפטר פוביה ו מוכן לקבל כל הנאה שאין כמוהו, אנחנו מוכנים סוף סוף לספר איך סוף סוף עוסקת כדי לעסוק במין אנלי ללא יותר.

התוכן של המאמר

1 הכנה 2 פרץ עם ג 'ל סיכה 3 לשמור הכל תחת שליטה 4 בחר תמצית תיל 5 השתמש קונדומים 6 הגנה על Aplasp

הכנה

לא כל כך לדבר, כדאי להתחיל כמה הם באים לידי ביטוי, סוג זה של סקס בלי לבוא לידי ביטוי, הכנה הכנה. הגברת חייבת להיות מתרגשת לגמרי. יש לומר על השותף הזה טוב יותר לעורר את הדגדגן של הנערה. התחל להתכונן עם הקוטר הקטן ביותר. אם אתה עושה עם גבר, כמה באים לידי ביטוי, ארוך ואמון, לשאול את השותף כך לדבר Anus Anus אזור שפה. לאחר מכן, אתה יכול לחוות באצבע שלך, אם חדירה כזו לא להביא אי נוחות לילדה, אתה יכול לאט להתחיל את ההווה, כמו רבים מטופלים, סקס אנאלי.

מזון כמו עול, ג 'ל-לסוך

כיצד אנו מביעים, רשת בית המרקחת ניתן למצוא ג'לים, המיועדים במיוחד עבור סקס אנאלי. הם עם אפקט קירור. כמו כן, הרכב של ג'ל כזה כולל רכיבי משככי כאבים, בזכותם אנשים רגילים להביע, רגשות כואבים של הנערה יופחת למינימום. אבל עדיף לנקוט עוזר כזה רק ב -1 פעמים, אז עדיף להשתמש לחות סיכה. העובדה היא כי ג'ל עם מקורר כך לדבר מוריד את הרגישות של השותף.

שמור הכל תחת שליטה 3

נראה כי השותף שלך לא רוצה לשלוט במיטה, במין אנאלי הוא יצטרך לציית לך. הגברת זקוקה למאה אחוז לשלוט בתהליך. ואכן, תגיד לגבר כמה עמוק הוא יכול ללכת, ובאיזה מהירות לזוז. לשלוט על עוצמת החדירה, אנשי התנועה צריכים להיות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, חלקה.

ראשי, לסבול כאב בעת הכניסה לראש הפין. מופיעים איך זה קורה, רגשות כואבים ואי-נוחות, באופן כללי, יקטין.

בחר את הצילום הנכון 4

על איך כולם אומרים, הועלה הראשונה היא האידיאל של הכל, סוף סוף, להתקרב לתנוחה בצד ושקר על הבטן, הרמת עכוז קטן. במקרה הראשון, הגברת מאה אחוז, בסופו של דבר, שולטת על התהליך, ולכן כדי לדבר יכול לעצור את זה, ב -2 הגברת, זה הפך, תופסת עמדה נכונה מבחינה אנטומית, באיזה פי הטבעת היא רגועה מאוד. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאין צורך בפעם הראשונה ליישם את היציבה של הגברת. אז אתה לא יכול פשוט לשלוט על עומק הכניסה כדי לדבר על חבר ואתה יכול לפגוע פי הטבעת חור אנאלי.

השתמש בתור הקונדום

גם אם אתה סומך על שותף במשך מאה אחוז משוכנע של נאמנותו, לעולם לא להמשיך למין אנאלי ללא הגנה. פי הטבעת הוא פיזיולוגית לא נועדה לחדור לחבר, קירותיו חלשים מאוד, בכפוף לסדקים ולבסוף נפצעו. לכן, הסיכון לחדירה עולה בזמנים. גם ב Sphinter גברת יש מספר עצום של חיידקים, אשר, להיכנס לגבר לאדם, יכול להוביל, כפי שכולם אומרים, מחלות רפה של מערכת Gloa של שותף. כמו כן, על פי הסיבה הנתונה, זה צריך להיות כל הזמן לשנות קונדום, במקרה של אם החלטת סקס אנאלי לשנות את הקלאסי.

הגנה על AplaIM6

בסוף הסוציה, אתה צריך להיכנס למקלחת ולשטוף את אזור פי הטבעת על ידי אמצעים חיטויים, כי זה כמעט לא מציאותי כדי למנוע microcracks. אנחנו גם מייעצים לך ליישם קרם מ טחורים על העור, זה יהיה כדי לדבר עם אי נוחות, להפחית את בצקת של רקמות יגן עליך מפני ההשפעות של הנזק. במקרה של שותף, הם אינם משתמשים בקונדום עם שותף, יש לשטוף אדם בהליך לא חוקי, כפי שכולם אומרים, חבר מיני עם סבון ושופכים פתרון חיטוי לשופכה, אשר נועד להגן מפני מחלות המועברות מינית ומקדם את התפשטותו של המיקרופולורה הפתוגנית.

לא שווה את זה מפחד רגשות של דרכי מעיים צפופים במהלך סקס אנאלי. איך זה לא יהיה מוזר אבל זה תחושה נפוצה פיזיולוגית. חברי מין לוחצים על הסוגר, יצירת הרצון ביותר, לשים את זה בעדינות, ריק את דרכי המעיים. אם אתה, לשים את זה בעדינות, ביקר בשירותים כמה שעות לפני מגע, הבלבול לא יקרה.

כאשר יותר טוב להמריא מ מין אנאלי: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

עם תזונה של עצירות, שלשולים או רפובליקות אחרים, כמו רוב יז, התרגלנו לדבר, מערכת העיכול. כאשר טחורים. עם dysbacteriosis מיושן, bloating ו סדק של hhanesus. אם אתה לא סומך על השותף שלך. אם שותף שוכבים למין אנאלי, AVA אינו מוכן לזה. במהלך הווסת.

לא שווה את זה לצפות כי, כפי שאנו מבטאים, סוג כזה של סקס יאהב לך מהפעם הראשונה. הכל יהיה להיפך - בגלל הרגשות הכואבים, האישה סביר להניח לא תקבל תַעֲנוּג. תאמין לי, זה לא יהיה כל הזמן.

תארו לעצמכם את המטרות שלנו בישראל בישראל, אם אתה ילדה יפה מן הפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 6600 $.

מופיעים כיצד השרירי פי הטבעת להסתגל לחבר שותף, ליידי, באמצעות גירוי סימולטני של הדגדגן, התחל לקבל שפם. ללא זמן, הגברת מעוררת, איך לעסוק במין אנאלי ללא כאב יוכלו לפתוח את הרגשות האחרונים ורגשות.

Просмотров: 408 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar