12:43
איך מתחמי הילדים משתקפים במיניות של גברים ונשים

זה היה הרגע שחיכה ל - הם היו מיטה. הבחור מכסה ילדה עם נשיקות, רוצה לפרוץ את "הקדוש הקדושים ". הגברת מנסה להיכנע למאבק, מסתתר בביישנות מאחורי הסדין קול קומבר צועק: "כבה את האור!-.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. אבל זה בהחלט לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

הבחורה כל כך רוצה אותו בחמדנות נזרק עליה, קשורים באזיקים למיטה, סחף את הרצועה, תפס לשיער וטפח על התחת, אבל בעקשנות סוחט את הפה, השותף משאיר את זה מחשבות איתי. הבחור נמצא באותה עמדה. הוא רוצה להופיע את עיניו של פילגש של אלפא - זכר, אבל במקום ביישנות מסירה עם שאלה פופולארית: "איך הוא?»שותפים להמשיך משחק אהבה, עם איזו תחושה של אי-נוחות, תוך כדי ניסיון להסתכל סופר - סקסי אוהבים זה בזה בעיניים.

התוכן של המאמר

1 כאשר המשפחה גדלה במשפחה "לא יפה" 2 "וזה כאן כזה?- 3 סקס הוא רע! 4 להעניש ילדה trashy! 5 איש - כבוד ותהילה

היכן נמצאים מתחמי חוסר ודאות אלה? פסיכולוגים אהבה למכור על ידי הביטוי המפורסם: "אנחנו באים מילדות". ככה זה. מִינִי התקנות, מנחה גבר ואישה, מונחים על התת-מודע השנים הראשונות.

כאשר המשפחה גדלה "לא יפה" אני

כאשר נערה שומעת מהוריו, שהיא מגושמת וטיפשית, ההערכה העצמית שלה, כמו ספוג, סופגת את המידע השומע. בנוסף לכל דבר אחר, הערכה עצמית נפצעה על ידי הצהרות של מבוגרים וכיתה עבור עודף משקל, צמיחה ארוכה או רגליים רזה.

אם אף אחד לא אמר לאישה קטנה שהיא יפה, מקסימה ומעריצה אחרים, היא גדלה עם תחושה מתמשכת של נחיתות. מכאן מבוגרי שלה במיטה, פחד לעשות משהו לא בסדר ונראה מביך "יחסית". הבחורה ללכת לישון עווית משקף על קרסוליים מכוערים צלוליטיס מיותר ולא יכול להרגיש כמו "קיטי סקסי".

"וזה כאן כזה?»2

הבחור מטריד את המחשבה העיקרית: איך הגברת תעריך את כבודו הגברי. אחרי הכל, מגן הילדים, ומדברי ההורים, הדעות על סמכות הילדים היו מעורפלות למדי, לא רציניות, מגוחכות. כמו "מבוגרים חכמים" להכריז על הבנים על מה שיש להם בין הרגליים? השמות המגוונים ביותר. נציגים של סקס חזק "שם" ו: פוקר, bubbirchik, בל, בננה (במקרה הטוב), pousychik.

מה רק עם המילים הבוערות שלך לא נקראים הגוף המקורי שמסביב, במקום להביא את הבחור הישן הנכון עם גאווה, כי יש לו - הפין, חבר! כל כך ביישן אדם להפגין שותף "חבר". ופתאום היא גם תחליט כי זה איזה סוג של לא קנאות "מלפפון"? ..

סקס הוא רע!3

אוהבי החושך והאווירה האינטימית אינם נולדים גם. מה יכול להיות טוב יותר מאשר לראות את הגוף הנשי להתפשט או להסתכל על גבר מתוח מן ההנאה של גבר? אבל, במקביל, אוהבי בעקשנות לכבות את האור כדי לקיים יחסי מין עם חושך מוחלט או תאורה מושתקת. מה מונע נהנה זה לזה? חוצני.

מגיל צעיר כאשר תחקור על מין, ילדים מתבוננים בהורים מסוממים, הם מתרגמים את הנושא, צוחקים או עונה בקפדנות: "זה מוקדם מדי לדבר על זה". הילד מסתיים: סקס הוא בושה, מלוכלך, לא טוב.

להעניש ילדה תועה!4

תומכים BDSM - תלמידים לשעבר של הורים סמכותיים. "פעימות - זה אומר שאוהב" - פילוסופיה אשר מביא התנהגות ההורים עם ילדים. עבור כל הנעה ssipited על האפיפיור, הם מדברים על אהבה גדולה, אבל זה לא חוטא להשתמש במדף או רצועה. הוא מרגיש ילד כמזמרת הנקודה החמישית, הוא סובל השפלה וכאב מאדם כבישים.

אז הרצון לקבל קצת חלק של כאב במהלך יחסי מין נולד בו. להיות מושפל או נשלט על השני - שני קיצוניים שמוצגו שותף מיני, אשר בילדות אהבו להעניש. "ירק אותי" - שואל אישה מבוגרת שעברה הוא העיף מבט "בחורה קירח מאוד". https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

גברים - כבוד ו glory5

כמה נשים הניחו במיטה במלואה, אבל האיש הזה לא נשאר לא שמח, ובהדרגה "נשען" ממין. הגברת של גלולות אמצעי מניעה, חליפות ארוכות, ללקק את הזין הזכר לאורך, הוא מובנה לתוך המגוון ביותר פשטידות של קמה סוטרה, והצעיר מציג יותר ופחות התלהבות כל יום ואת הרצון של סקס. ללא שם: דבר מוזר, ... הוא היה צריך להפוך את הגברת על מכונת הכביסה, "להתאושש" בפוסט "אחורי" ולעבור. למה זה קורה?

גברים תקפו תחושה תחושה. הוא היה כל כך עייף מאלה גורל, טקסים של "שביעות רצונו" ... ואישה לא מבינה מה העניין, כי זה נראה לה שהכל נעשה נכון. היא היתה בהשראת ילדותו גברים צריכים לרצות. זה חייב להיות מפלסטאי, להאכיל וללעוס במיטה. שמנסה את הגברת הצעירה בכל כוחו.

כדי למלא את השאיפות שלך בישראל בקלות כאשר אתה אישה מסוגננת מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4,200 $.

ו, מסיבה כלשהי הוא לא מרוצה ..

לא יקרה בילדות שם, מבוגרים צריכים לנתח את הגישה שלך למין ולעצמך. סקס הוא טוב ונחמד. הוא נוצר על ידי אלוהים לא רק עבור העבודה של הצאצאים, אלא גם להנאה הדדית.

Просмотров: 1520 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar