21:16
ישן עם חבר, אבל אני כבר לא רוצה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא על איך לשמור תקשורת?

סקס לא היה רע, אבל אתה מבין מה אתה רוצה להחזיר הכל כפי שזה היה? ואז לנצל את הטיפים האלה.

אז, בסופו של דבר, קורה. אבל אתה צריך לעשות הכל בכוחך גם להרגיע את הרגשות האלה. זכור כי החבר שלך הוא לא הנכס שלך.

הכל קשה 2 ידידות אחרי מין: מומחים בעולם

כל קשה

כמה בחורים ובגברות, הניבו פעם לרגשות, ובסופו של דבר איבדו שנים רבות של ענייני ידידותיים וכל הלב על כך הצטערו! זה קורה לחלוטין בקרבת מקום. אבל לא למהר כדי להוריד את הידיים שלך - עדיין יש לך הזדמנות לצאת מהמצב הזה עם מספיק.

איך לעשות את זה? נצל את זה צעד אחר צעד ביאור:

לא למהר אחד את השני

אז, שניכם הבנתי שאתה רוצה להישאר חברים. בסדר גמור! אבל אתה לא צריך למהר ולנסות כפי שאתה יכול לצלול לתוך הידידות המחודשת שלך עם איך הראש התחיל לבוא לידי ביטוי, ראש. תן לעצמך זמן.

במקום שאתה צריך להשהות קטנה, לארגן אותו. נסו לא לראות כמה ימים או שבועות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. נעים יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המעמד ותאסוף חברה נעימה.

להחליף הודעות לפעמים, אבל לא לעשות את זה בצורה שיכורה או ב רגעים כאשר אכפת לך, בסופו של דבר, המחשבות נראה כמו: "או אולי אתה צריך לחזור על הלילה?-

לא רע זה יסתיים.

לתקשר במגע עם אנשים אחרים

ככל האפשר זמן לבלות לבד יחד. עדיף שהתקשורת שלך מתרחשת במעגל של חברים ומכרים הדדיים. לא מספיק מי יודע מה להתנהג באופן טבעי - כי זה היה לפני. אני לא יודע מה הם לא הולכים עד כה עם זוגות אחרים - זה יהיה עישון מאוד על תאריך זוג. אתה לא צריך את זה עכשיו.

אל תיצור את עצמך צרות.הסתר את העניינים שלך עם אנשים אחרים בוודאות שאתה בהחלט. אתה רק Yeat, לא זרם?

לעזאזל אלכוהול

במקום שאתה עדיין מחליט לבלות יחד, לבחור את המקומות הרומנטיים לפחות. ואולי אתה צריך לעקוף איך אנחנו מביעים, את הצד של אותם מוסדות שבהם היית לפני "זה מאוד" בלילה.עומד בסופו של דבר, להסביר למה? אפילו זה נראה כמנה קטנה של אלכוהול, שיכור בחברה של זה, יכול למשוך את הרגשות על פני השטח.

אל תסתיר את השותפים שלך

אתה יכול לשאול אותו אם הוא פוגש עם מישהו. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה אבל במקום שאתה מבין שזה עדיין לא מוכן לשמוע את התשובה החיובית לשאלה שלך, להימנע מחבר על החיים האישיים.

אל תהפוך איך אנחנו מביעים, אובססיביים זה לזה

מעניין את חייו של החבר שלי ולשאול אותו איך הוא בילה את היום של אתמול - בדרך כלל. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה הופך את ההיסטריה בשל העובדה כי זה לא בדיוק ענה אבל ההודעות שלך באותה דקה להתרבות כאשר הוא הולך למקום כלשהו בלעדיך - באופן חריג. חברים לא מתנהגים ככה.

בוגרת ומנטיל, כפי שכולם יודעים, אנשים בריאים בעיקרון לא מתנהגים עם אף אחד, ולא.

כן, אולי בהתחלה אתה תרגיש קנאה.תוכן itines אחרים בעולם אינו מסבך דברים בין אנשים כי זה עושה סקס מזדמנים. כמובן, כולנו מאוד יודעים כי וכאשר דברים אחרים מעורבים לאותם רגשות, כזה Vakhanalia מתחיל!

הוא אדם נפרד, הגבולות האישיים שלם אתה חייב לכבד. לכוון את תשומת הלב לכך שאחרת אתה פשוט להמיס כל מה שיש, יכול להיות.

אל תגרום לקנאה בכוונה

שניהם מנסים לשים את זה בעדינות, להתגבר על הרגשות שלך של Dryug לחבר, כך? TOGDO למה אתה צריך אלה פרובוקציות משחקים מלוכלכים? זוהי גישה לא בוגרת למדי, שרק מסבך.

אל תלך זה לזה

אתה מטפל ברגשות של זה? זה בהחלט. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה כי אבל דאגה זו צריכה סוף סוף להזיז את הפנים של סביר. אין לך זכות להכתיב לאדם הזה, איך לחיות אותו ועם מי הוא ייפגש. צריך לציין ש.

הוא מסרב לתאריך, כפי שהוא עומד, הגברת, שהוא באמת אוהב, כי התגובה שלך מפחדת? אתה נמנע לפלרטט עם חבר 'ה, כי אתה לא רוצה לשוטט חבר שלך? לא, אז זה לא ילך.

מוקדם יותר אתה מתחיל לפלרטט, לדבר ולהיפגש עם אנשים אחרים, יותר טוב. אל תתנו סקס אקראי שלך להסיע את עצמך לתוך המסגרת. דירות דיסקרטיות במרכז

ידידות אחרי מין: מקצועני העולם 2

"ההבדל העיקרי הוא ידידות טובה ממערכת יחסים רומנטית טמונה איך נשתנה איתך, קרבה מינית. כולם ברורים כי, אבל כאשר הגבולות בין מושגים אלה להיות, כפי שאנו מבטאים, מטושטש, הבעיה מתחילה. סקס עם חבר יכול לשנות איך אדם זה תופס אותך. ואת הזכות, "Kaul ברוק לבן אומר.

"אם נראה שהבעיה החלה לאחר יחסי מין בשוגג שלך, להתחיל שיחה על איך לפחות חלקכם מטפלת מין.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים מוצלחים אשר מתכוונים במיוחד כדי לנצח מבט על החגיגה, הליכה בהישג יד עם אישה בהירה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לכסות לחלוטין את עצמן לאובייקטים הדרושים.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקום בשבילך, כפי שישבנו איתך, קשרים כאלה - הנורמה של החיים, מה שאתה לא נותן הרבה חשיבות, אז הכל בסדר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יש לך הזדמנות לשחזר את הידידות שלך. אבל במקום שיש לך יחס רחצה יותר לקישורים המיועדים, קיים סיכון שהתקשורת שלך תהיה בסיכון "מומחה סקס ג'ס או'ריילי.

ג'ס, בסופו של דבר, מדגיש כי לפחות חלק מהגישות הללו נאמנות - לכל אחד. טוב מאוד להדגיש מה מישהו שייך למין קל יותר, מישהו לא. זה קורה. לכן, זה צפוי לגלות איזה סוג של אנשים הוא לפחות כמה מכם.

"ואני אשנה את דעתי ורוצה להמשיך לדבר איתו איתו, עם כל החברים הנותרים?-

ובכן, במקרה זה, או'רייל מייעץ לשניהם, לשים את זה בעדינות, להקים כללים, באופן כללי, כדי להתחיל לדבוק בהם. כולם יודעים באיזו שעה תבלה יחד? זה יהיה רק ​​להיות סקס או שאתה תבלה את הלילה אחד עם השני? לדבר על זה.

אבל זכור כי בסופו של דבר, בדיקות דומות אתה יכול להתחיל לחשוב על העברת היחסים שלך לרמה חדשה. כדאי להטריד את זה? או'ריילי, זה הפך, סבור כי אין.

"אתה לא צריך גם להיכנס למקרים רק כמו רבים באים לידי ביטוי, כי יש לך סקס. קרבה, קבצים מצורפים ונוחות - כל זה עשוי להיות הסיבות לכך שניכם חש תשוקה מינית זה לזה כרגע. אבל זה לא מרגיש בכלל על העובדה שאתה תהיה תואם בתוכנית רומנטית, "היא מזהירה.

במקום אחד מכם ירצו יותר, כפי שכולם מובנים, השני יהיה מספיק ידידות, הרבה בעצמך כמבוגרים - לא לברוח מהקושי, ולהקיף אותו.

"כמעט כל rinovagrassia ביחסים מותרים ממה שאתה מוכן לשקול את כל נקודות המבט ונראה כבוד לגבולות אחרים. האם אפשר לשים את זה בעדינות, להישאר חברים, ולא אחד יהיה שוכב בידידות, ואת האחרים - יחסים? כן. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שניכם מוכנים לכבד את העולם ואת הגבולות האישיים של זה, "מסביר או'רייל.

"אם החבר שלך מכיל איתך דברים רומנטיים, ואתה לא מעוניין, אתה צריך לבנות כראוי כוונותיך. לא להטעות אדם. כן, בהתחלה אתה יכול להיות נהנה על ידי סימן תשומת הלב שלו, אבל בתוך זמן רב, ידידות תמשיך רק במקרה זה, ולא אתה ישר לא להשתמש ברגשות של אנשים אחרים ", אומר ג'ס.

ומה מצאת את עצמך באתר של אהבה? במקרה זה, לך, לשים את זה בעדינות, זה קצת זמן להיות מרוחק מן האדם הזה. לא עבור אף אחד לא סודי מה להיות כנים ולהודות שיש לך רגשות, ואתה צריך להיות לבד עם כמה הם חושבים על.

למרות העובדה כי כל המצב הזה נראה מאוד, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, מביך ובעיין, יש לך כל הזדמנות להחיות את הידידות שלך ואפילו לעשות את זה אפילו חזק יותר. לא עבור כל אחד הוא לא סוד אשר סביר, כמובן, ואפשרויות אחרות הם סיום התקשורת או תחילתו של הרומן ... אבל בואו עדיין לפתור קשיים כמו הגדלת.

Просмотров: 114 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar