11:52
מה זה סטריפטיז

סטריפטיז הוא סוג של הופעה הכוללת הסרה של בגדים למוזיקה. הוא הוצג בשנת 1894 על ידי הרקדנית הצרפתייה לואי פולר.

סטריפטיז כרוך באדם, בדרך כלל אישה, שמסיר באיטיות שכבה אחת של בגדים בכל פעם למוזיקה. הבגדים מוסרים לעתים קרובות כדי לחשוף מה יש מתחת או בעקבות קצב המוזיקה.

המילה "סטריפטיז" נגזרת מ"רצועה" ו"להקניט". אדם שמבצע חשפנות מכונה "חשפנות".

ניתן לבצע סטריפטיז במועדוני חשפנות וכן במסגרות פרטיות (כמו בבית).

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד סקסי. בדרך כלל היא מבוצעת על ידי אישה והיא כרוכה בהסרת בגדים למוזיקה, או סתם פעולה של נשירה של פריטי לבוש בצורה מפתה.

חשפנות מתחילה בדרך כלל באישה שלובשת בגדים בזמן שהיא עומדת על הבמה, ואז היא מסירה את בגדיה לאט, חתיכה אחר חתיכה או בתנועה פתאומית אחת. היא מסתיימת עירומה על הבמה ויוצאת מאזור ההופעה לקול מחיאות כפיים מהקהל על מאמציה.

חשפנות הוא ריקוד שבו אדם, בדרך כלל אישה, מתפשט בהדרגה תוך כדי הופעה על הבמה.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה באנגלית בשנת 1914. פירוש הפועל "לפשט" הוא להוריד משהו כמו בגדים או ציוד. משמעות המילה "להקניט" היא לייסר או לעצבן מישהו על ידי משיכת שיער או בגדים. סטריפטיז הוא מופע מתגרה הכולל הסרת בגדים, בדרך כלל מאמר אחד בכל פעם.

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי שבו שחקן מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה.

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה בשנת 1938, אם כי ייתכן שהמנהג הומצא עשרות שנים קודם לכן.

סטריפטיז יכול להתבצע כפעולת סולו או כחלק ממופע עם מבצע אחד או יותר. ההופעה מסתיימת בדרך כלל בהסרת כל הבגדים, ומשאירה את המבצע עירום. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Karmiel.php

הסגנון של הופעות אלה יכול להשתנות מאוד בין תרבויות והקשרים, אך מאפיינים משותפים כוללים דגש על האופי החושני והמיני של גופם הנשי; שינויים מהירים בתחפושת; ותנועות איטיות וחושניות המספקות הזדמנויות לאינטראקציה עם קהל.

Просмотров: 80 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar