03:42
מהו עיסוי אירוטי

מקור המילה "אירוטי" מהשפה היוונית, שפירושה "אוהב" או "חיבה".

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף המעוררת את החושים באמצעות מגע אינטימי.

באופן כללי, עיסוי אירוטי עשוי להיות יותר על טיפוח הצרכים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים של האדם מאשר רק כיסוי האזור.

יחסי מין לא חייבים להיות נוכחים בסוג זה של מפגשים כדי עדיין להיחשב כעיסוי ארוטי.

לעתים קרובות דברים כמו ריקודים חושניים עשויים להתרחש במהלך העיסוי אם לשני הצדדים נוח עם זה.

עיסוי חושני הוא ערבוב ארוטי או ליטוף של מעסה, המשתמש בידיים ובאצבעות כדי לתפעל רקמות רכות באחד משלושת מרכזי האנרגיה:

לעורר ולשחרר מתח מהשרירים והמפרקים.

שחרר קשרים רגשיים עמוקים בגוף.

הקל על כאבים, כדי לספק הקלה מדלקת פרקים, צליפת שוט ופציעות ספורט.

עיסוי ארוטי עשוי לעזור לאדם להחזיר את התחושה המחוברת לגופו ולהחזיר חיים לגוף. זה יעזור להחזיר את האיזון הן לגופניות והן למיניות לאחר טראומה או מחלה מחייבת שימוש כפייתי בסמים או אלכוהול.

התרגול הופך לפופולרי מאוד בצפון אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד מכיוון שאנשים נעזרים יותר מאי פעם בשירות מסוג זה שנותן סיפוק אישי רב לא רק מהדאגות שלנו אלא גם על המוח שלנו, מה שמשפר את רווחתנו ויוצר תחושת איזון בין נפש, גוף ונשמה!

הרעיון המערבי של עיסוי אירוטי מגיע מהאקט היפני של nuru, שבו האדם שמקבל את עיסוי השמן, בדרך כלל אישה, הוא כמעט עירום ומוטף בנוזל - בדרך כלל שמן.

עיסוי ארוטי ייקבע גם על ידי מי שיבצע אותו. אם איש מקצוע יעסה אותך, ייתכן שיאפשרו לו אזורים אינטימיים יותר מאשר אם ישפשף פראי רטוב במסיבת הרווקים של חברך.

יש הרבה אנשים שחושבים שעיסוי ארוטי הוא מיני, וזה מובן לאור המגע האינטימי והחוויה המהנה. https://tkescorts.com/

ניתן להפוך עיסוי לארוטי באמצעות גירוי נפשי או פיזי על מנת להגיע למצב של רגיעה שמרגישה טוב פיזית וגם רגשית. המטרה היא לחקור את הגוף והחושניות שלך עם מישהו אחר, במקום להיות אקט סולו. הם דורשים אמון בשותף שלך כמו כל אקט מיני אחר. אם כי לא נחשב ל'מפגשים מזדמנים'.

עיסוי ארוטי, כאשר ניתן על ידי בן זוג מהימן, יכול להיות חושני ומקל תוך הגברת האינטימיות וסובלנות השונות. אבל זה גם יכול להוביל לתלות ולניצול נוסף אם לא מקפידים על קביעת גבולות ברורים.

סוג זה של אלימות אורב מתחת לכל סוגי המגע - כולל עיסוי טיפולי, מגע אוהב או מיני על ידי חבר וכן מעשה של תוקפנות טהורה. חשוב שהנותן יכיר בכוחו בבחירה לכבד גבולות אישיים או לדחוף אותם לפני שהוא בוחר להמשיך במעשה.

חשוב שהנותן יכיר בכוחו בבחירה לכבד גבולות אישיים או לדחוף אותם לפני שהוא בוחר להמשיך במעשה. מודעות זו יוצרת את היכולת ההדדית עבורו או לה לדבר אם יש אלמנטים לא רצויים גם במהלך המעשה.

Просмотров: 99 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar