21:30
סקס ו coronavirus: אתה יכול, אתה צריך גם?

מאמר זה מכיל את כל זמין על זה רגע מידע הקשורים למין בעיצומו של מגיפה. מי הוא "בטוח בת זוג"? מאשר מכרים חדשים לא בטוחים?

התוכן של המאמר

1 קונסיליון 2 אחריות 3 לא לפני 4 מהו "סקס בטוח"? 5 שותפים לא מסוכנים? 6 מין זיהומים 7 התנזרות 8 חברים עם יתרונות 9 קצר ובמקרה 10 Postcriptum

אנחנו מבינים.

קוֹנשׁוֹן

השאלות הפופולריות ביותר יענו לנו Spots. תן לי להציג בשבילך ג'סיקה ג'סטמן, קרלוס רודריגז דיאס וג'וליה מרסוס.

כולם - רופאים מוסמכים מאוד דוקטור, כך ניתן לסמוך על השקפותיהם.

הטוב ביותר!

פחית אם להדביק את Coronavirus, לקיים יחסי מין ?

יסטמן: עכשיו אין מידע מהימן הנגיף מועבר באמצעות מין. שיטת פסיקה ראשונית - שיטת לטפטף אוויר. ודרך מגע אל משטחים נגועים.

רודריגז דיאס: אין ראיות לכך שזיהום יכול להתרחש תוצאה של כמה שיטות מיניות. אבל אנחנו לא צריכים לשכוח כי Covid-19 מועבר דרך רוק, ומין ונשיקות לעתים קרובות ללכת יד ביד.

בישראל אין שטח דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוג רק מלווה את הלקוח באירוע, שומר על השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה אינדיקטור למצב.

בלתי שגרתי סכנה מייצגת גם את anilingus.

לכן אתה יכול לקיים יחסי מין או לא?

יסטמן: אם הראשון של אתה אושר coronavirus או הופיע סימפטומים, כי אתה צריך לציית למרחק לנכות מכל אנשי קשר.

מרקוס: עבור אנשים שמקבעים רק יחד, להתבונן במשטר של בידוד עצמי ולא להתבונן בסימפטומים, הכל באופן שונה. אם אתה גר יחד ומגישים ביחסים מונוגמיים, סקס אתה יכול לעשות ואפילו צורך - זוהי דרך טובה להסיר מתח ו לחזק את הדברים.

מה על סקס עם שותפים חדשים?

מרקוס: נזכיר כי העצה העיקרית היא כדלקמן בבית ככל האפשר, להגביל את הקשר החברתי על ידי מסע הפרסום קרוב לִקְנוֹת. במקומות ציבוריים להתבונן על 6 מטרים. כגון מין קריטריונים מומר למשימה כבדה.

רודריגז דיאס: אנשים רבים יש לאחרונה יצטרכו להפחית מספר אנשי קשר של אקזיל. אבל אף אחד לא בוטל צורות אחרות של סקס פעילות - מין, שיחות וידאו, קריאה ארוטיקה אוננות.

מה על צעצועי מין? איך לנקות אותם?

למעשה, הלקוחות שלי מרגשים יותר לדון ההודעות האחרונות על Coronavirus, מאשר למעשה דבש ומין את המשימות שבהן הם פונים אלי. זה coronavirus הוא כל כך חדש שאנחנו באמת לא מבינים מה קורה. מידע הוא בכל עת מעודכן, אבל אחד המלצה נשארת קבועה - יש צורך לעמוד במרחק החברתי ", - אומר ג'ן.

רודריגז דיאס: אם אתה מודאג לגבי העובדה כי המגיפה תמשיך במשך זמן רב, לעשות הכל עליך תלוי במניעת הקרובה הפצה של זיהום. לבחון את המרחק החברתי ולעתים קרובות להזכיר על זה יקיריכם. לראות שהם שומרים את כל האמצעים אמצעי זהירות. ככל שנבלך אחראי יותר, את העובדה שהאפידמית ילך לירידה. ואת מהר יותר נחזור לחיים הרגילים שלנו. אין צורך להתמקד בעתיד - להתמקד אמיתי.

השתמש בזמן ההסגר כדי להירגע, לצבור אנרגיה. קח את עצמך, להזיז את ההזמנה שלך בעצמך רֹאשׁ. עם כל זה אתה יכול להתמודד ללא עזרה של אחרים.

באשר למין, כרגע הגיע הזמן יש משהו חדש. לעשות היכרויות חדש באינטרנט בשבילך אף אחד לְהַעֲרִיץ. שיחות מוון ווידאו להניח להאיר את הזמן על הסגר.

אחריות

איך הם דברים בקליפורניה? אֵיך Amerikosyos אחראים? אנו נספק מילה רופאים gunter - היא גינקולוג מיילד חי ועובד בקליפורניה. היא שייכת לספר "התנ"ך הנרתיק" ועמודה של בריאות נשים במהדורה הדרומית אמריקה.

"זה בא לא הזמנים המיניים ביותר. ב לעתים קרובות אני מתקשר עם המטופלים שלי מרחוק - בשל התפרצות נגיף קורונה. כשאני שואל את המטופלים שלי על האם החדש שלהם שותפים סקסיים הם שאלה סטנדרטית - הם בדרך כלל לענות "לא". הם רצון מאוד מתייחסים לעמידה במשטר בידוד עצמי.

רודריגז דיאס: סבון ומים יפים.Nick לא ברור כמה זה יימשך. מה לעשות את אלה שרגע כרגע אין 2 חֲצִי? לא רוצה לצפות חודשים ולבלות את הפעם לבד.

כרגע - הגיע הזמן להפריד בין הצרכים של "רשימת המשאלות". באשר למין ... לאיזו קטגוריה היא:?

לא כך

כמה אנשים ממשיכים להוביל פעיל חיי סקסי - לפחות כדי להירגע ולהסיח את הדעת. רבים גם לחגוג את הקפיצה הבלתי צפויה של ליבידו.שילוב של פורמליים, רופאים רבים נותנים לאחרים, יותר משימות הפעלה - צמצום מספר אנשי הקשר עם כולם לא סופרים שלך בת זוג. אם שניכם שומרים על כל אמצעי הזהירות, לצאת מהבית אך ורק אם יש צורך לחפש את הבריאות שלך, סקס פרקטיקות מותרות.אם אחד מכם חולה עם Coronavirus, בשבילך צריך לתרום מכל אנשי הקשר ולציית במרחק.

אנשים רבים נשארו מובטלים ועכשיו לא יודעים מה לעשות. מישהו צריך לעזר בדחיפות העסק שלהם, למצוא חדש מקורות הכנסה. זה מתח גדול.

אני אוסיף כאן אימה. אימה לבעלות בְּרִיאוּת. ואף יותר אימה חזקה - לחיים ובריאותם של יקיריהם. חֲרָדָה לא מקבלים דבש עזרה דיכוי נכסים, געגועים לחברים, קרובי משפחה והחצנים השנייים המרחיקים. בלתי אפשרי לחזות כאשר הכל יהיה בסדר ולהיות כמו קודם. "האם יש משהו כמו קודם?"- לחישות קול פנימי. עם זאת, כאן כדי להישאר noctating ו תשוקה מינית מלאה?

במחקר אחד המוקדש להשפעה רעידת אדמה wenchuan בסין בעוד אלפיים שמונה שנים על הבריאות הרבייה של הנשואים גבירותיי, נמצא כי פעילות מינית ירדה באופן משמעותי, ולא בלעדי בתוך שבוע לאחר רעידת האדמה.

לפני רעידת האדמה שישים שבעה אחוזים של נשים נשואים דיווחו כי הם קיימו יחסי מין פעמיים או יותר בשבוע. שבוע מאוחר יותר לאחר רעידת האדמה ירד נתון זה על ידי ארבעה אחוזים. עד ארבעה שבועות רק 24% הם אמרו כי יש להם יחסי מין או יותר פעמים בשבוע, שהוא חיוני מתחת לרמה הראשונית.

למרות המחקר הזה הוא נתונים רטרוספקטיביים (גבירות הוזמנו לזכור את המין פעילות שמונה שבועות לאחר רעידת האדמה, ואת רעידת האדמה לא אותו הדבר הוא מגיפה) נראה לא סביר כי פעילות מינית ב גידול שלם.

בנוסף, תקופה טראומטית כזו יכולה כרוך בפעולות כה רעות ומסוכנות כאל-מוגנת סקס או יחסי מין תחת השפעת אלכוהול וסמים.

מהו "סקס בטוח"?4

הסיכון של זיהום עם Coronavirus הוא תמיד, כאשר אתה מתקרב למישהו קרוב מ 6 מטרים. בוא לא נשכח על הריון מיותר זיהומים מין - זוהי הגדרה "סקס חסר ביטחון" עדיין בוער.

קראת את זה פעמים רבות - Covid-19 מועבר על ידי שיטת טפטוף אוויר. השידור של הנגיף יכול להתרחש זמן דיבור, התעטשות ושיעול. גם אם אתה פשוט לנשום אחד אוויר עם אדם נגוע, אתה מסתכן להידבק.

אם אתה מבין כי השותף שלך (או אתה בעצמך) כבר הם נגועים coronavirus, אבל לא רוצה לעזוב סקס, לאסור לך אף אחד לא יוכל. כאן אתה כבר לוקח אחריות על כל אלה את ההשלכות כי המין שלך עשוי להיות כרוך. מועצות רשמיות הרופאים הם כזו - בדאגה להיזהר בסבון ולפני, ואחרי סקס. להשתמש קונדומים.

עכשיו אין מידע שהווירוס הכלול בפריקות בנרתיק או לשפוך. אין תנודות רק ב Covid-19 מועבר דרך רוק.

שותפים לא מסוכנים?חָמֵשׁ

בואו נתחיל עם ייעוץ רשמי - להגביל אנשי קשר חברתיים וסקסיים. מכרים חדשים ויחסים אקראיים לדחות לפני הזמנים הטובים ביותר. בתקן אתה חייב לכבד אפילו בבית. ו להגביל אנשי קשר אפילו עם בן זוגם.

זה בתקן.

זה בסדר. כמה בסדר I מה כמה לא יכול למצוא בתוך כוח אפילו עבור סקס.דיכאון וחרדה להשפיע רע לִיבִּידוֹ.

אבל אתה כמו לפני שאתה יכול לפגוש באינטרנט מאסטר וירטואלי סקס. לְהַחלִיף תמונות אינטימיות, חם מתאים שיחות וידאו זה היה התקפות פורנו מקסימות - כל זה לרשותך. מובן מאליו, הכל צריך להתרחש על ידי תשוקה הדדית - אם היכרות חדשה שואלת אתה "יריות חמות", ואתה לא מוכן לעת עתה, לחץ על הלחצן "לַחסוֹם". אם אתה לגמרי להיות מסוגל לחיות בלי סקס ולכן אין מספיק תקשורת רגילה, אתה עדיין יכול למצוא חברים חדשים באינטרנט עבור עצמך.

מין זיהוי 6

חבל שלא עשיר מאוד.

כאן חבר 'ה אחראים כאלה להפריע את השאלה - "אני יכול אני כרגע בודק את HIV וזיהומים אחרים?-

הזדמנות מצוינת שלא תקבל תוצאות ניתוח כל כך מהר, זה נראה כמו זה בשבילך. מעבדות עמוסות - זיהומים מין יוצאים על התוכנית השנייה, כי כולם עסוקים בבדיקות על COVID-19. יש לך חשדות קשים כי יש לך נגוע בווינר מַחֲלָה? במקרה זה, אתה צריך ליצור קשר עם המרפאה ולעשות אָנָלִיזָה. אם אין צורך חד לבדיקה, לוותר על זה ביה - לא עומס יתר על המידה.

התנזרות

"ואם לא אספרתי למצוא לעצמי שותף ללא שינוי? הכל? מרצון לְפַרֵק?- https://empress-escort.com/

כן. כזה הם העצה עכשיו. כל מין I אפילו כל נשיקה היא סיכון גדול. אם אפשר, הדגש חדר אמבטיה פרטי לא בריא וחדרים שונים. אנשים רבים מתחילים דברים חדשים עוברים יחד עם שותף לבדוק את נוכחותם של התכווצויות איברי המין. סביר ובוגרת גישה.

לזהות חבר חבר, לשתף את שלך רגשות ורגשות. איך הסתייט יסתיים, תשב מונית / רכבת / מטוס וללכת לפגוש את האהבה שלך.

תמיד לחלוט תה לשבת בכיסא.

ומה אם מכר חדש מציע משותף לא מחובר, למרות כל ההגבלות? ובכן, זה אומר על רבים. הוא לא אכפת לא רק על ביטחונו, ועל עצמו.

חברים עם הרשאות 8

"שמעתי על כך. שני אנשים משא ומתן על זה אנשי קשר חברתיים יימנעו, עושה עם כל המין הזה ", - זה אומר היכרות שלנו מקליפורניה Gen Ganter.

"אני לא ממליץ לך לעשות את זה בלי. באמת זְמַן. מרחק חברתי הוא הימנעות של אנשי קשר עם כל מי שאתה אל תחיה באותו בית.

הצעות ליווי בישראל משולמות למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים המבקשים את האתגר להופיע על הפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. זה להרוויח מספיק כדי לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

למרות מה "+1" הוא סיכון נוסף. מה הם הערבויות, כי שלך "חבר למין" יהיה עצום? ולא לספור את זה אז או אחרת יצטרך להשתמש תחבורה להגיע לבית שלך. כל זה מאוד מסוכן, "אומר ג 'ן.

בקצרה ובאיציינו

COVID-19 אינו מחלה מין משדרת שיטה מינית. עכשיו אין מידע שהווירוס מועבר דרך Cum או מים בנרתיק. אבל, לקיים יחסי מין עם אדם לא בריא, פשוט לקבל קר אפילו. מה לקרוא על Covid-19. סקס לא יעזור לך מקוריאווירוס. לא כל כך מזמן שמועות הלכו על העובדה כי סקס מתמיד הוא מסוגל להרוס את הנגיף. כל זה התברר רק שמועות. הנגיף מועבר דרך רוק, וכפי שצריך, ובאמצעות הנשיקות. בהחלט לא מומלץ עבור הזמן הנוכחי כדי להתחיל אנשי קשר חדשים Sequapile. זה מאוד מסוכן. סקס לא מסוכן ביותר - אוננות. או עם אדם שאיתו אתה מצמידים לחיות תחת גג אחד ולשמור על בידוד עצמי משטר. סקס נרתיקי, אוראלי ואחורי הם לא בטוחים באותה מידה. קונדומים אינם מבטיחים הגנה מפני Covid-19. אבל זה לא שווה לחזור להם. אם אחד השותפים מרגיש לא מצוין מאוד, אתה צריך לתרום ממין, נשיקות וחיבוקים. מאוד ביסודו לוקח נשמות לפני ואחרי סקס. אם אתה משתמש צעצועי מין, אתה בהחלט צריך לנקות אותם ביסודיות עם מים וסבון. במקום תאריכים יומיומיים, לעצור את תשומת הלב שלך באינטרנט סקס בכל גילוייו.

PostCripTum10

"למה אני צריך לעקוב אחר הטיפים האלה מפרים על עצמם?-

אם אתה רוצה להיות מצב בעולם מנרמל בהקדם האפשרי, בשבילך אתה צריך ללמוד להגיב על שלך מַעֲתָת. להתבונן באמצעי זהירות ולהתנהג בזהירות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

בעניין זה, אתה צריך להתמקד ברווחתה שלך. אם אתה בריא לחלוטין עם בן זוג, יש לך יחסי מין בהנאה שלך, למרות מגיפת Coronavirus. אם מישהו ממך snapped, עדיף לחסל כל כך צפוף אנשי קשר כדי למנוע את ההיפסק של אחר. לראות את המצב! אם אתה גם במצב בריאותי טוב ומפוכח כדי להתמכר תשוקה ולספק תשוקה סקסית נכון כרגע - לקחת ולעשות את זה! Coronavirus - לא סיבה לסרב לעצמנו בקרבה אינטימית. העיקר הוא לשמור על הראש על הכללים הבסיסיים במקומות ציבוריים, ללבוש מסכות, ידיים כביסה מתמדת.

Просмотров: 6468 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar