כולנו מודים טעויות, שאנחנו אנשים ללמוד מכישלונות שלנו, רכישת חוויה שלא יסולא בפז. זה חל גם על בנות Esquiten צעירים שמגיעים למקצוע עם עיניים פתוחות נרחבות מלאות תקוות. חלקם כל כך משכרים את האפשרות של רווחים גדולים וחיים יפים כי הם מאבדים כל ערנות, זהירות, כמו גם את היכולת לחשוב באופן הגיוני. אם באתחת לאחרונה למקצוע ולתכנן שכבו בו זמן רב כדי להפוך את כל החלומות שלך על החיים מפוארים במציאות, ואז לקרוא את הטעויות הנפוצות ביותר כי ליווי מתחיל מותר.

אחד. אל תשלח את הנתונים האישיים שלך וסריקות של מסמכים לכולם ברציפות

החלטתי את הנערה בשעות הפנאי שהיא עייפה מלהניע את הציפורניים שלה וזה הזמן סוף סוף להרוויח כסף טוב. היא לחיצה על האינטרנט, מצאה את ההכרזה הראשונה על העבודה בתחום הפנאי, דיברה עם המנהל, השראה מנאומיו המבטיחים על תנאים מצוינים והמשכורת הטרנסצנדית, ובעקבות ההוראות, מילאו שאלונים שונים, נשלחו סריקות של המסמכים שלהם וסיפק את כל המידע האישי על עצמם. ובכן, הנה כדי לומר ילדה טיפשה! ... Читать дальше »

Просмотров: 129 | Добавил: indyn034be | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

בנות יפה ומטופחת כרגע מאחלים חיים נפלאים, יש לנו איך אנחנו רגילים לדבר, הרבה כסף, עם כל זה לא לעבוד על כמה אנשים חושבים, משעמם עבודה. במבט ראשון כל זה הוא רק משל, אשר ייעשה כך לדבר קשה מאוד. אבל אם אתה רואה את המשפטים על עיסוי, אז הכל יכול להיות. אחרי הכל, במיוחד כאן גברים עשירים ומפורסמים למצוא בנות שיכולות לבלות איתם, איך אנחנו רגילים לדבר, הרבה זמן, מקבל בתמורה, איך להגיע, הרבה כסף וכל היכולות. התוכן הם נוחים מאוד ובטוחים, כי הנערה תהיה, אם כן, יש הכל, המשרתים רק את האיש הראשון. מקרים כאלה יכולים להיקרא - נישואין על ידי חישוב.

גברים כל הזמן לבחור בנות צעירות

הבנה, כל תלמיד שני הבעלים של נתונים חיצוניים שלא יתוארו, אדם יכול להיראות כמו גבר, הן מבחינה אסתטית ופיזיונית. סטודנטים מודרניים מחונכים, הם, לשים את זה בעדינות, לנסות להתפתח באופן מקיף, במיוחד איך אנחנו מביעים, כי אתה מרגש כמעט כל הגברים. הם חושבים נהדר, כפי שצריך להתנהג בו, כפי שאובצאים רבים, לכל מצב אחר, מה לעשות כדי להצדיק את הציפיות של גברים, ופשוט לקבל גישה טובה לעצמך. ... Читать дальше »

Просмотров: 124 | Добавил: indyn034be | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

דירות דיסקרטיות בחיפה

עבודה נעימה בתחום של ליווי היא מתנה אמיתית, כי בזכות איך עבודה כזו עושה משהו, כפי שרובנו התרגלו לדבר, אישה יפה, לשים את זה בעדינות, יכול להרוויח כסף רק עם הפרטי שלך. כך אנו מביעים, הזדמנות טובה במידה ניכרת, סוף סוף להפוך את המצב הכלכלי שלך, כדי להיות מוצלח עצמאית, גם לאפשר לעצמך אפילו יותר מאשר קודם, כפי שהיינו לדבר, משעמם עבודה במשרד רגיל מאוד, כמו כולם יודעים, משכורת קטנה. כמה בנות מפחדים לתת שלהם, כפי שכולם יודעים, סוכנות ליצירת קשר, כי, באופן כללי, לחשוב כי עסק כזה לא מביא שום דבר טוב. אבל למעשה, הכל שונה לחלוטין. נראה כי השירותים של סוכנויות ליווי להשתמש ביותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, גברים עשירים, מוצלחים ומאובטחים שרוצים לשכור, כמו אנשים רבים חושבים, נשים יפות ללוות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אירועי חג, על נסיעות ו עבור מטרות שאר ... Читать дальше »

Просмотров: 140 | Добавил: indyn034be | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)