00:24
7 טיפים, כמו סוף סוף עוסקת בכל פעם עם סקס טוב

סקס הוא נהדר, ועם עזרה של סקס ניתן סוף סוף להביע את אהבת השותפים זה לזה ופשוט ליהנות. וגם, כמובן, אני רוצה סקס כל הזמן הביא כהנאה האפשר כדי בדיוק כמו בסרטים (ורומנטי, ואלה הם יותר Frank) כדי מעלה בעיני ..

התוכן של המאמר

1 שבעה טיפים איך כולם אומללים, לא מין רע

כוכבים בעיניים, כמובן, הם לעתים קרובות יותר כי אתה רשרוש של תשוקה, באופן כללי, הם הצביעו עם המיטה.

התקשות וחוסר מועצות של מידע הולידו מבט מוטעה כי הליווי זה משהו היום, מביש, זה מה שזה אמור להיות שקט. אבל מעטים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הכל כבר מזמן ידוע שיש משהו טוב סקס יכול להיות בהחלט. מה נדרש לזה? בצע את בני הזוג במקום, כפי שכולם יודעים, טיפים רגילים.

7 טיפים כיצד אנחנו תמיד מדברים איתך, לא רע sex7

שכח את כל מה שמציג בסרטים

שוב: הן רומנטיות וארוטיות. נערות ליווי בתל אביב

למה? כי האתגר של הסרט - בהתחלה, בסופו של דבר, כדי להפוך תמונה עבורו אתה סוף סוף לשלם את הצופה להשתין על התצוגה, ועל זה הוא ייתן את יוצרי הסרט. לכן, סקס הן בסרטים רומנטיים והן בפורנו מאוד מאוד, באופן כללי, הוא שונה מהמציאות, ולקחת אותו כבסיס כמו ניהול "איך לקיים יחסי מין בחיים אמיתיים" - לא צעד סביר ביותר עוֹלָם.

לדוגמה, בחייו של הנערה מאוד הזמן מעת לעת לצעוק מן הקשר הראשון של חבר עם הנרתיק כמו פורנו. ובחיים יש גם מצבים מביכים כמו "והיכן הקונדום?"ו" ואיפה, באופן כללי, המרפקים והברכיים של הילדים?"מה לא קורה בהמשך עדין לסצנות אינטימיות בסרטים רומנטיים.

סקס רומנטיקה בחיים - היא שונה לחלוטין. זה לעתים קרובות יותר על האינטימיות של הרגע, על מיומנות של שותפים לקחת אחד את השני בכל צורה ומצב, ועל היכולת לשמוע אחד את השני.

ובמקום לבסוף לפתור קצת פעולה (נניח, לפעול במיטה קשה מאוד), כי "ראיתי בסרט (א)" - עדיף לפתוח את הפה שלך ולבקש שותף אם הוא יעשה אינטראקציה כזו עכשיו. שלח לעצמך עובדה אחת, כי ישירות את המילים של השותף שלך, התגובות שלו למגע שלך ויוזמות הם המקור הטוב ביותר ואת אמין ביותר של מידע, ולא את הסרט כי הבמאי נלקח מן הרעיונות שלה על החיצוני, מיני רווח רווחי.

זכור, סקס לא קל, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, יחסי מין.

ממה שאתה הגברת, אז זה, לשים את זה בעדינות, יעזור לך להרגיש בטוחים יותר לתת הפקודה לשותף, איך לתת לך הנאה. כולם מבינים כי ממה שאתה בחור, הזהיר - זה אומר חמושים, ומידע זה, זה יהיה, יעזור לך להיות מדהים מדהים.חלקית נושא זה כבר נגוע לעיל. זה טוב מאוד להקצות את מה שאנחנו עדיין מדברים: ככל שהגברת היא נרגשת - החדירה תהיה נעים יותר, וקל יותר יהיה בהצטיינות! ואת האורגזמה החבר 'ה יהיה גם מהר יותר ובהיר יותר.

אוראלי ליטוף - סקס. ללטף אחד את השני עם צעצועי מין - גם סקס. לפחות כמה אינטראקציה בתהליך שבו אתה מקבל הנאה מינית היא סקס, אז לא להתמקד רק על חיכוך באברי המין.

שנית, סקס הוא לא רק גירוי של גופים זה מזה עם המטרה של מקבל, כמו גם ההתחלה, פריקה מינית. זה גם כל מה שמביא אותך לזה. זה ברור מאוד, אלה נשיקות, מגע, הידבקות, מחמאות, חוסר נחש, שיחה מלוכלכת, ציפייה "אנו בקרוב למצוא אותי במיטה, אלוהים, איך אני רוצה את זה".

התקשות סובייטיות ואי התקשות של מידע הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא היום משהו שערורייתי, וזה מה שאתה צריך להשתיק. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם את המידע כי ליווי השירות בישראל אין שום קשר לזנות.

זה ברור מאוד, כולל זה עושה את ההרגשה הבהירה, בלתי נשכחת ממין, כך - להתענג על תחושה של משחק מקדים, ציפייה.

מה בדיוק מגע לגרום לך להרגיש הנאה? מה תנוחות נוחות יותר עבורך? באיזו תנוחה קל יותר להגיע לאורגזמה? מה אתה אוהב את מה שאתה מרגש אותך? תחת מה שאתה אונן או מה אתה fantasize כאשר אתה עושה את זה? כל השאלות האלה, כביכול, התשובה מסייעת למצוא אוננות.שלישית, אוננות, בסופו של דבר, מסייעת לפתוח איך כולם אומללים, אופקים חדשים. לדוגמה, בחיפוש אחר וידאו פורנו עבור אוננות (יותר מכל, הם אוננים תחת פורנו, כפי שאתה מבין, אם כי יש יוצאים מן הכלל) אתה יכול למצוא כי אתה נרגש על ידי משהו פתאומי.

סוזיור של הטכנאי של הקדמה.

זה לא נכון, ממה שנחשב להיות הקדמה - נשיקות, הידבקות, מבריק עם אצבעות או פה - מדי, אתה יכול גם ליהנות זה אינטראקציה מינית אמיתית, ולא אפריטיף משני לפני שזה נראה את המנה העיקרית.

לכן ראוי לשים יותר תשומת לב לזה. לא עבור אף אחד לא סודי מה שאתה לא מרגיש ביטחון עצמי גדול על ההזדמנויות שלנו נשיקות, ללטף את האצבעות או ליטוף אוראלי - לזיין הזדמנויות אלה טובים יותר!

ולא שאתה יודע כי מן בן לוויה שלך מן השותף אותו, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, פולנים לחוצים על הרגליים מן הנאה ... זה תשומת לב הגדולה ביותר! יותר נשיקות, חיבוקים, נוגע, ללטף, בסופו של דבר, זה יעשה מין יותר רגיש יותר רגיש. ואתה יכול, זה הפך, להוסיף יותר, כמו הרבה מאיתנו נכתב בהיידוק, את הטכניקות העדכניות ביותר. כולם יודעים מה קרה על עיסוי ארוטי של הרגליים או, כפי שכולם מובנים, מציצה ואקום?

להרגיש בטוחים ללא בגדים.

עם הסתברות של 95% של השותף שלך או שותף עמוק ויולט, יש לך משהו על קפלים נוספים. כולם סביר להניח, הוא עכשיו מסוגל חלושות כדי לדבר, יש לו מוח במקום אחר מחסנית. במקום שאתה צריך לישון, ואפילו יותר כך - ממה שאתה לא בפעם הראשונה, זה אומר שיש לך מספיק קובץ מצורף בשבילו, והוא לא מחפש פגמים בגוף שלך. לכן, לא לחנוק, להירגע, וליהנות.

ככל שאתה מרגיש יותר נוח ונינוח, אתה מרגיש את עצמך בגוף שלך - יותר נעים יעשה אהבה, כי סקס הוא הכי הרבה מאיתנו לבד אומר, גופנית בפועל, אשר אחד יכול לבוא עם, אם כי? וכדי שזה טוב יותר, לשים את זה בעדינות, להרגיש בגוף שלך - נסה רק לעתים קרובות יותר להסתכל על עצמך במראה ללא בגדים לנפץ את עצמי מחמאות להתרגל לעין החשופה שלך ולתפוס אותו.

למד לאונן.

למה זה הכרחי? ראשית, על איך כולם יודעים, כדי פשוט להרגיש בטוחים יותר עם הגוף שלה ואת המיניות שלהם.

אוננות, וכאשר אנו מבטאים, נהנה מכך, אתה מחזקת את החיבור "מין, פעולה מינית - הנאה ותחושות נעימות", כלומר, בסופו של דבר יהיה קל יותר להתרגש ולחוות אורגזמה במהלך אינטראקציות מיניות עם שותף (על ידי הדרך, ישנם מחקרים שנקבעו דינמיקה חיובית, כמו רבים מתבטאים, חדשנות מינית ורצון לעשות אהבה באנשים אשר לעתים קרובות אוננות).

שנית, כדי לחשוב טוב יותר על איך אתה אוהב.מודעים, היה לך הלם שאתה הולך, איך כולם יודעים, הביתה עם גבר שאתה רוצה, כך הרגליים שיכורות, ואתה היכו אותך מן חוסר סבלנות בהקדם האפשרי כדי להישאר איתו? האם תזכור מהו רגשות קלוריטיים ומרגשים? זהו גם הרכיב העיקרי, כפי שיש לנו זמן לדבר, סקס בלתי נשכח.ברמה הטכנית, המונח "הקדמה" - הוא מאוד. כי זה גם מרמז כמו סקס הוא בהתחלה החדירה של חבר הנרתיק, וכל דבר אחר הוא רק הקדמה כי נכשל.

קבל את האחרונה, כמו רבים חושבים, פנטזיה ארוטית, להרים את הרעיון החדש ביותר שאתה רוצה לגלם בחיי מין. כולם ברורים?

עודף הכל על אורגזמות של נשים.

לא משנה את הרצפה שלך: ככל שאתה מבין את המבנה של הגוף (הבעלים או השותף) - כך הסיכוי גבוה יותר של סקס מגניב.

לדוגמה, זה שימושי לדעת מדוע הגברת פשוט מרגישה את ההנאה של כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, סקס אחורי, איך קומפלקס הקלוישאו-הנרתיק שלה מסודר (זה שם מודרני יותר מאשר רק "דגדגן" הדגדגן כאיבר קשה ויותר קשה מאשר לחשוב על זה), איזה סוג של אזורי הם מגיבים יותר לחיבה, כי במהלך המין הוא נורמלי, ומה זה שווה גם ערני.

זה pt יש שני פרשנויות.ראשית, סקס הוא לא רק החדירה של חבר בנרתיק או פי הטבעת. לדוגמה, אוננות הדדית היא גם סקס. פינוקים, חיכוך הדדי של חבר על חברו - זה סקס.

לא למהר במין עם חדירה.

אז זה לא, היה ממהר, להתענג בכל רגע, כל מגע, להתמקד השותף ועל מה שקורה בינך, ואז המין שלך יהיה מדהים.

Просмотров: 3916 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar