23:07
עבודה בסין עבור המודל

ככל שאנחנו מדברים כל הזמן על, מודל הקריירה בסין יכול רק כי הרוסים הבוגרים יכולים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי רבים באים לידי ביטוי, היבט העבד בא לידי ביטוי. הממלכה הבינונית היא צמח ייצור גדול, כמו אנשים רבים שחושבים, דברים יוקרתיים. מוצרים אלה נדרשים לְפַרְסֵם. איך זה יהיה מוזר, אבל הבנות קוק סלאבית הם בעיקר, כמו כולם יודעים, חמוד למטרות אלה.

כמה מודלים בסין לנצח

העלויות הדרושות בדגמים הדרושים של הפדרציה הרוסית מייצגות 12-15 אלף. רובלים לשעה. יש צורך להדגיש כי הבנות החדשות של חברה זו הן פעמיים. אבל בסופו של דבר מפזרים בפשטות, הראשי, יש נכון כמו התפוצה סלאבית.

גואנגזו ו שנזן - העיר החשובה ביותר, שבהם סוכנויות מודל נמצאים בכל סיבוב. מה שהוא לא היה מוזר, אבל חברות לעשות בגדים אוספים, שחקנים, נעליים. כל הפריטים האלה מכריזים על בנות. זוהי קריירה במקרה זה במקרה זה, אז נהדר לבנות 14 שנים, אבל בהחלט ללוות הורים.

הרווח של המודל בסין תלוי בכמות, כפי שהתחיל את שעות הצילומים. תבנית למתחילים ללא ניסיון בחודש, לשים אותו מעט, זוכה 200 אלף. רובל. הבונוס ידוע מתנה Zappazers בצורה של איך רובנו משמשים לדבר. באופן טבעי, כל הלקוחות אינם נדיבים כל כך, אבל זה נראה לעתים קרובות להיפגש.

אשר נשים לקחת את המודל?

אסיה סוף סוף מעדיפים לעבוד עם סוכנויות דוגמנות רוסית. שיתוף פעולה כזה, באופן כללי, מאפשר לך לבחור את רוב האנשים משמשים להביע אפשרויות חיוביות עבור ספריות סיניות. שיווק בחוץ בסינית - אלה הם מאפיינים סלאביים. ואכן, יופי טבעי מוערך, שבריריות וילדות.

הדרך הקטנה שלי... עבודה במוסקבה -...

הנה התכונות שנאלצות להתאים את המודל לעבודה בסכום של ארה"ב שאומרת כל הזמן, אינטנסיבי:

  • הצמיחה אינה פחות מ 175 ס"מ;
  • מאפייני הדמויות 85 / 60-65 / 88;
  • גודל הרגל של פחות מ -39;
  • בני 18 ומעלה;
  • פנים בצורת פנים;
  • האף הוא זמני, כפי שכולם יודעים טופס מסודר;
  • מאפיינים עדינים של הפנים, הילדים הנומינליים;
  • עיניים ענקיות;
  • ספוגים פוטנציאליים, אך ללא סימנים מפורשים של פלסטיקה.
  • אסיה כל הזמן לשים לב למצב של הידיים, עור, אסיה לשים לב. כולם יודעים כי מודלים לעיתים קרובות לפרסם התקנים: שעונים, תכשיטים, כפפות ו t.ד '.. יש לומר כי תמונה כזו היא ביסודו, כך שיש לי יפה, איך ידיים יבשות מטופלים. כל תקלה עורית יכולה לחרוג כמו שרובנו חרגו מלסת פוטנציאלית.

    כיצד להיכנס סין עבור מודל העבודה

    הגינות בעבודה ללא עזרה של אחרים. סוכנויות שיווק סיניות לא הולכים, בסופו של דבר, יעבוד כאילו תייר של הפדרציה הרוסית. ללא ספק, יש להזכיר כי לסיים חוזים מסחריים, באופן עקרוני, בסופו של דבר, להכין חבילה של מסמכים המאפשרים, בסוף, לעבוד על הקרקע מְיוּעָד.

    תושבי Kreaty בהחלט כמו שייכים לעובדי הפדרציה הרוסית. אולי העובדה שבנות נבחרות עבור סוג מסוים. התיק הוא סוף סוף גלוי בהתחלה, רק לאחר מכן זה התחיל להיות תקשורת באינטרנט עם המודל. ואכן, הסוכן גם נראה כמו אישה מתנהגת מול המצלמה. איך זה לא יהיה מוזר, אבל תנוחות טובות - ערבות של קבלת הצעות מרגש.

    מודלים רוסים לעבוד בסין תחת חוזה. ייתכן שכל רכיב נרשם במדויק במסמך. זה מאפשר לך לדבר כדי למנוע מצבים שנויים במחלוקת. ואפילו לא צריך לדבר על מה שהוזמן לפני הנשים בת ה -16, כאשר עובדים עם קטינים הוא בעייתי. ההעדפה, בסוף, לתת לעובדים בת ה -18. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    יש את הרצון ליצור מודל קריירה בסין, אתה לא צריך להצטער על הכספים על תיק מקצועי. באופן ספציפי יותר, זה סוף סוף זיכרון בסיסי של הנערה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי סוג ויכולת פשוט להעריך במספר צוות. כולם יודעים כי הרוסים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ארגוני מודל החלו לשתף פעולה מקרוב עם חברות סיניות. האישה בכלל, בכלל, לעבוד באופן שבו אנו מבטאים, המדינה של מישהו אחר משתמשת במסקנה של החוזה. ואולי אפילו לא צריך לומר כי שיטה כזו כוללת רווחים, כי אנחנו כל הזמן מדברים, פקידים להישאר על המדינה של הארץ של מישהו אחר.

    דפוסי מתחילים חייבים ללמוד הרבה, הוא התחיל לחייך. תארו לעצמכם עובדה כי נשים קפדניות תלוי לא מרתק עבור לקוחות אסיה. בעדיפות, הבנות היפות מחפשות כמה שנים של גילם.

    Просмотров: 106 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar