00:24
איך ללמוד לקבל נהנו במיטה? רַק!

עניינים אינטימיים הם מאוד כפי שניתן להביע, נושא צר עבור שִׂיחָה. אבל יש מצבים שבהם הגברות מתחילות לדבר על זה, לא מחכה לרגע מתאים. הסיבה העיקרית היא אי שביעות רצון סקסית. כדי chagrin, יש מצבים שבהם הגברת לא מקבל "כי" הנאה ב מיטה, גם אם אדם עושה הכל נכון. ואפילו לא צריך להגיד כי המיניות של הנשים היא מאוד רזה, לשים את זה קצת, מסודרים. מה לעשות? איך ללמוד מיטה? כיצד למצוא את הגישה הנכונה לגוף שלך וכך לדבר עם דיאלוג איתו? הכנו רשימה של ייעוץ קיים כי כנראה נשאר לך ליהנות אינטימיות עם האהוב.

התוכן של המאמר

1 ליידי יוזם 2 לא חושב על טיפול ביתי 3 סקס "על האמבולנס" לא! 4 זכור לפני סקס 5 להירגע 6 לשים לב לבריאות שלך 7 השותף שלך הוא הטוב ביותר 8 מהו אורגזמה? קרא על זה! 9 לא להטעות גבר 10 למד, החל להרגיש שותף

ליידי יוזם I

במהלך קרבה אינטימית, כל הזמן דבר השותף שלך את האמת. אין צורך לכפות על גבר לסבול לנחש כי עדיין נותן לך הנאה. אני חייב לומר מה היוזמה בידיים שלך, לעזור האהוב בפעולות, להראות לו מה שאתה אוהב בשבילך. ישיר פעולותיו רמז. אם הוא, לא היה לנחש מה אתה אתה רוצה - רק תגיד לו.

אל תחשוב על טיפול ביתי

אם במהלך מין אתה תהיה מופרע שאלה לגבי מה מחר, לשים את זה בעדינות, להאכיל את המשפחה, איך לעשות תיקונים, מה הספה ירכוש את הילד כרגע בחדר - להגיע אל "לסיים" זה יהיה קשה.

תארו לעצמכם תשוקות ילידיות בישראל, כאשר אתם אשה מסוגננת מהפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 4000 $.

יש צורך להדגיש את העובדה כי בעיות מקומיות. לא להבקיע את הראש ריק מחשבות. אם היית מרוסק גם בעיית העבודה שלך, אז זה גם זה גם ימנע הנאה. לא למי זה לא סוד כי, מנגינה בפסיכולוגית תענוג בשבילך.

סקס "על האמבולנס" לא! 3

מטבעו, אדם כדי "לירות" זוג למדי, בסופו של דבר, דקות. נציגים של המגדר החלש, הכל שונה, הם צריכים לקבל אורגזמה זְמַן. כפי שלא היה מוזר, אבל תן לנו להבין השותף שלך כי אתה צריך prelude ארוך, חיבה ו רוֹך. הגברת יכולה סוף סוף לקבל את ההערכה רק על ידי ההזדמנות מגיע למידה מסוימת של התרגשות. אתה חייב להעביר את עצמך גברים רק כללים איך ללמוד איך להגיע תענוג במיטה, במיוחד זה, זה נעשה לגבי האוהבים האלה אשר רגילים תחילה לסיים איך כולם אומרים יחסי מין.

זכור קודם למין 4

Sexologists לשכנע את זה, זה הפך להיות אורגזמה לא כל גברת, אבל הכי מוכר עם הרגשות האלה. כולם יודעים שזה זוכר את שלך מעשים שהורשו להגיע לשיא בשבילך, ולנסות יחד עם השותף חזור עליהם.

להירגע 5

לא, באופן כללי, עומד במהלך יחסי מין כפי שהיה להיות משוחק ומאמצים אחרים לנסות להשיג אורגזמה. אתה חייב להיות מאוד, כפי שכולם יודעים, רגוע ונמדד. אני חייב לומר כי יחסי מין צריך להביא לך שביעות רצון, זה חייב להיות בלתי צפוי. לא לרדוף מדליות.

לשים לב לבריאות שלך

אם לפני כמה שנים, את שיעורי האהבה, בסופו של דבר, הביאו לך הרבה הנאה, ואתה כל הזמן רוצה לקיים יחסי מין, וברגע הרצון, לשים את זה בעדינות, ירד - לבדוק את רמת הורמונים. כדי לעשות זאת, אתה צריך גם לקבוע פגישה לאנדוקרינולוג, כדי להפוך את אולטרסאונד של בלוטת התריס ולבסוף לעבור בדיקות על הגדרות של הורמוני בלוטת התריס. בפרט, זה נדנדה אלה נשים לעיתים קרובות נוטלים אמצעי מניעה וסמים הורמונליים אחרים. וזו לא שמחה, המערכת האנדוקרינית אחראית לראשונה לבריאות הנשים.

השותף שלך הוא הטוב ביותר

רמז האהוב שלך שהוא הטוב ביותר לך וזה יחסי מין איתו הוא משל! גברים הם. אם הם רואים שהגברת רואה בו להיות שלו "אלוף", הוא בסופו של דבר לעשות הכל עלול לספק את זה. המשימה של הגברת נשלחת רק אותו. בעתיד, האיש ינסה כך לדבר עוד יותר ובסופו של דבר, מצדיק כי האהובה שלו לא טועה והוא באמת מאהב מתחרות.

מה זה אורגזמה? קרא על זה!8

לפני הלמידה כדי ליהנות במיטה, אתה חייב להיות רעיון רע של אורגזמה. מדענים מתחום הסקסולוגיה הוכיחו כי ישנם כ -17 מינים של "הנאה נקבה". כדי להבין לפחות חלק מהם מפוזרים בתיאוריה.

קל לבצע את המטרות שלנו בישראל כאשר אתה אישה ארוטית מבלארוס. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן להרוויח חודש מ 4500 יורו.
נערות ליווי בראשון לציון

זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאתה צריך לדעת מה.

לא להיכנס misconception זכר 9

לעתים קרובות מאוד נציגים של רצפה חלשה יכול לחקות אורגזמה. בדרך כלל, הם עושים את זה, כדי לא לפגוע איך אנחנו מביעים, שותף סקסי. כך זה בראשות, טעות גדולה, כי הוא ישקף שיש לך הכל בצורה מושלמת שהוא מתמודד עם חובתו שלו, לא יעשה מאמצים להכרזה שלך.

ידיים מרגישות שותף 10

תן לנו להבין שלך כאילו אהוב כי הוא יכול להיות איתך כל הזמן, באופן כללי, להישאר כפי שהוא. אם תראה שהוא עייף, אל תשאל אותו "מינית". כן, הוא, כמובן, ינסה, יעשה הכל לאכזב אותך, אבל למעשה זה יהיה בעיה רפה. להיות היוזם, כפי שכולם אומרים יחסי מין, אם בשבילך סקס מזוין בכבדות, ריח עם המאהב. דחף סקסי מן הגברת כל הזמן ממציא ומרגש. במקרה זה, סקס חם מסופק בשבילך.

לבסוף, אנו מציינים כי סקס נועד לאנשים ללמוד לתת אנרגיה לשותף שלהם. גברים לא בהחלט, לשים את זה בעדינות, מעריץ את השותף, הם יכולים לקבל הנאה ובלי, כפי שכולם יודעים קרבה רוחנית. עם הנשים, הכל הפוך, זה טבע מתוחכם, הם חייבים ליצור גיבור האהוב שלהם אדם שיודע איך לכפות את הלבבות רק להכות.

Просмотров: 123 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar