21:16
מהו היתרון ופגיעה בהתנזרות ממין?

למרות שרוב הרופאים מדווחים כי הימנעות ממין מזיק הן לגברים והן עבור נשים, יש לפחות שש סיבות להעיד על היתרונות שלה.

לספק תשוקות אישיות בישראל בקלות כאשר אתה ילדה מסוגנן מאוקראינה. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול חודש מ 2,200 $.

כך אנשים מתאמנים את הדחייה המלאה של המין (פרישות) מתמודדים עם תשוקתם ואף אפשר לומר להיות תאווה, לדעתם, מחלישה פיזית את הגוף.

התוכן של המאמר

1 ביטחון עצמי 2 שליטה עצמית 3 חוסר סיכון 4 חיזוק חסינות 5 זמן פנוי 6 השלכות של סירוב מִין 7 גברים 8 מחמיר איכות זֶרַע 9 מדוכא 10 שלבי התנזרות 11 אפקט של גיל

זה נקודת מבט כל כך מתגוררת ארוכת שנים בהונג קונג. חוגגים את יום השנה ה -70 שלה, הוא בא בכנות, כי הוא לא יחיה כל כך הרבה שנים אם הוא לא יכול להימנע ממין. ברגע שאדם מנצח במאבק הזה, הוא הופך להיות הרבה יותר חזק.

ידוע היתרונות של התנזרות מיחסים אינטימיים וכל הספורטאים המקצועיים. הם נאלצים לעתים קרובות לחלוטין לחסל אנשי קשר מיניים לפני חשוב לתחרויות הקריירה שלהם. זה מגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלהם לנצח.

אז רואה את הגולש מגרמניה Ronnie Akkerman - מדליית כסף של המשחקים האולימפיים בסולט לייק סיטי. אגב, יש נטייה משמעותית בספורט שמבדיל בין גברים ונשים. אם במקרה הראשון, ההתנזרות מועילה, אם כן, נשים הן חיי מין סוערים ערב התחרות, להיפך, זה עוזר לנצח.

ביטחון עצמי I

בהצהרה זו יש פרדוקס מעניין. מצד אחד, יחסי מין עם הגון שותף יפה גורם לכבוד מוגבר לאדם שלהם, אמר.

מצד שני - אם אדם אינו תלוי בדעותיהם של אחרים ולא צריך להוכיח כל הזמן את ייחודה, זה הופך להיות עצמאי, ובהתאם, בטוח בעצמו.

עצמית adjoint 2

הכל מתחיל עם כדי ללמד את עצמך אדם אהוב (אהוב) כדי לרסן משבים מיניים. ו רק אז, לאחר שלמד לשלוט באחד האינסטינקטים העתיקים ביותר - האינסטינקט המשך סוג, בן אדם רווחים שליטה מלאה על כל הפעולות והפעולות שלהם.

על המראה של זה שליטה עמיד זה די טבעי להגדיל את תחושת האחריות, חשיפה ותודעה. כל התכונות האלה יכולות להיות ישירות לתרום לצמיחת הקריירה ולצמיחת העצמי.

חוסר סיכון 3

תלות מין במקרים מסוימים היא פשוט בלתי מנוצח. כלומר, לפעמים זה יכול להיות הסיבה לאדם עצמו פוגע בבריאותו. אֵיך? כן, זה מאוד פשוט, אם אין שותף רגיל, והגוף כבר פשוט שובר מן התאווה, האדם מתחיל את החיפוש דחוף של "שותף" (TSI) עבור מרתון סקסי.

שותף אקראי - אקראי וסיכון גבוה מתגוננות ממחלה מרבית. יתר על כן, הוא מודאג באותה מידה פעילה מופרזת במונחים מיניים של גברים, ונשים. ההבדל הוא שהגברות מוסיפות גורם סיכון נוסף - הריון לא רצוי. אחרי הכל, לא תמיד ביד יהיה כל כך הכרחי בשלב זה חבילת קונדומים.

חיזוק חסינות 4

בניגוד לדעה רוב קיים ישירות מול התיאוריה כי סקס לא מחזקת, לעומת זאת, מפחית חסינות. לפיכך, התנזרות ממין מקדם עלייה בפונקציות המגן של הגוף.

לפי פסק דין זה, האדם שסירב על ידי תענוגות אינטימיים הוא אפילו שפעת ויפגע פחות סביר. התוצאות של מחקרים אחרים אומרים כי נטישת מין, אנשים מקבלים את הזיכרון הטוב ביותר בתמורה.

זמן חינם 5

פריקה מרצון ממין מובטחת להביא יותר זמן פנוי. למה? קרוב לוודאי שכולם מבינים, אין צורך לבזבז זמן לא רק לתהליך עצמו, אלא גם בחיפוש אחר בן זוג, חיזור ורכיבים אחרים של חיים אינטימיים מלאים.

מכאן נובע יהיה אפשר להשקיע יותר זמן קריירה, תקשורת עם חברים או רק על אהוב אחד.

את ההשלכות של סירוב ot סקס 6

אילו גרסאות אודות היתרון של הכישלון של יחסי מין לא הוכרז, לכולם יש זכות קִיוּם. באופן דומה, תקף הצהרות מדעיות על נזק של התנזרות ארוכה האורגניזם האנושי.

Men7

אף על פי כן גברים מימין להיקרא רצפה חזקה, חוסר מין מביא אותם הרבה יותר נזק מאשר נציגי מין חלש - נשים.

מחמיר איכות sperm88

למרות העובדה כי לאחר נסזרת עשרה ימים, כמות הזרעזואה בזרע נוזל עולה באופן משמעותי, באותו אופן, האיכות שלהם הוא מיד פרופורציונלי באופן ישיר. למרות כל זה לא לא כולל הריון ממין אחרי התנזרות, אז אתה לא שוכח שיטות אמצעי מניעה!

דיכאון 9

התנזרות ממין מסוגל לעורר מצב דיכאון. זה קשור ישירות חוסר הורמונים של הנאה שהגוף מייצר במהלך קשר אינטימי. אפילו את הירידה של אטרקציה מינית רופאים רבים הקשורים לתחילת הדיכאון.

שלבי התנזרות 10

רוב המדענים על כל מאה אחוז בטוח כי התנזרות לטווח ארוך סקס לא יכול לעבור ללא עקבות לגוף. תנאי, הרופאים חולקים אותו לשתי תקופות:

נלווה חלומות ארוטיים פנטזיה Ugasania הים

ואחרי סובלימציה (דהייה) של הרצון להיכנס לגמר שלב, לחזור זה יהיה מאוד קשה, ובמקרים מסוימים בכלל לא אמיתי.

אפקט של גיל 11

כל השאר לפגיעה בהתנזרות מינית יש את ההשפעה והגיל של הנאה אינטימית של גבר. אם זה קורה בבני הנוער, הם, אפילו חווים אי נוחות זמנית, עשוי לאחר מכן לחלוטין ללא בעיות לחזור למין גדול. אבל אם יש צורך להימנע בבגרות, התוצאות יכולות להיות מצעד.

יתר על כן, עידן יותר של האיש, ההשלכות הגרוע יותר מצפה ממנו. אם השנים האחרות הכל יכול להסתיים עם שפיכה מוקדמת, אז ב 50 ניסויים יכול לצפות אימפוטנציה מלאה.

באשר חלשים סקס, אז הנשים התנזרות לעתים קרובות מוביל נוירוזה הקשורים תחושה תת-מודע של אחד של עצמו. לעתים קרובות זה התנזרות בדידות הובילה, וכתוצאה מכך - רתכים וגריפנס של הישן Dev, שעליו נהוג מתקפל בדיחות.

אז, בכוונה לוותר על יחסי מין. הרמוניה של יחסים אינטימיים היה ונשאר חלק בלתי נפרד מהחיים האישיים של כל אדם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

התנזרות ממין הוא כרוך בתוצאות חמורות. כמה זוגות של התנזרות יכול להיות מומלץ טיפול, אבל לטווח קצר - לא יותר מחודש.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. עם זאת, אלה לא רק הצדדים מוצקים בעבודה.

חוסר מין ארוך יותר יכול לגרום לגודש באורגנים האגן הקטן ואפילו להיות זרז לתהליך הדלקתי. בכל אדם ברמה הגנטית, הצורך באורגזמות רגילות מונח. יש לו השפעה חיובית על קרדיווסקולרי, שתן, מערכת הרבייה. בנוסף, סקס באיכות גבוהה היום הוא אחד הטבעיים "הרגעה הטבעיים" מתן מרגז ועצבנות. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 114 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar