21:16
תנוחות מציצות - האפשרויות החמות ביותר

עבור כמעט כולם, זה הפך, מציצה - בפועל ספציפי מאוד, אם כי אין יותר עשיר ונעים מאשר ליטוף אוראלי. הם יכולים לעשות שפע מסוים איך אנחנו רגילים לדבר, חיים סקסיים, ואם שוקלים את אותו מספר של תנוחות, שבו אפשר לעשות את המכה הרגילה, אז הראש מסתובב מן שפע הבחירה. אז אתה לא צריך להיות ארוך, סוף סוף חושב, מה היא המיקום לבחור, בסופו של דבר, לתלות את הבחור שלך, אספנו מדגם של ההודעות הטובות ביותר עבור חיבה אוראלית.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 20 הודעות עבור מציצה

למעלה - 20 pos עבור מציצה_8212_20

עריסה לחבר

נתחיל עם מספיק, כמו רבים באים לידי ביטוי, יוצא דופן, אשר ייאלץ על ידי האיש שלך לגייס אושר. כדי לבצע את זה, אתה צריך לשכב על הגב, להרים על המרפקים. זה עובר בפני עצמו, האיש הצעיר מסודר לך מלמעלה, מלקק על הגב, כך המפשעה שלו היא רק באזור של הפנים שלך.

עבור כל האפשרויות, אזהרה זה משקל עדיף להחזיק את הרגליים והזרועות, שכן אין זה סביר להיות נוח לך לעשות את העבודה שלך, אם הוא כמעט רואה לך על החזה. אגב, תנוחה זו גם מתקרבת aniliengus, אם פתאום זה יהיה תככים זה.

ממש ב- Leatso

אבל המבט הראשון בתנוחה זו אין שום דבר טבעי, אבל זה שווה את זה לפחות למען ההתלהבות. בשבילך אתה צריך לשכב על בטן, להרים על המרפקים. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי השותף שלך צריך לקום לפני שאנשים משמשים להביע, אתה לכרוע, כך הפנים שלך סוף סוף התברר להיות בדיוק מול החבר שלו. אבל יש לציין כי מן העמדה הזאת יהיה בעייתי להשתמש בידיים לעזרה, חוץ מזה, אז לדבר צריך להיות זהיר יותר עם הצוואר - זה יכול גם להיות מומלץ, אם הם במצב כזה.

לעזאזל בפנים (עומד)

למעשה, זוהי גרסה עומדת של תנוחות קודמות. אבל זה אומר ניידות ענקית, כמו הצעיר סוף סוף עומד על רגליו, ולא על ברכיו. אין ספק, ראוי להזכיר כי אתה יכול לשכב סוף סוף מיטה או על הספה, תוך שמירה על המיקום המתואר בתנוחה הקודמת.

להציג טלוויזיה

יציבה זו תהיה לגישה לגמרי, כפי שכולם יודעים מציצה לא צפויה, כל עוד הצעיר שלך נראה כדורגל, משחק משחקי וידאו או פשוט צדיקה מקלות יום ארוך tellly. בזמן שהוא יושב על ספה, נשען לאחור על הגב, אתה מודה על הספה הסמוכה, שוב, בסופו של דבר, מרים את עצמי על המרפקים, ואתה תמיד יכול לקחת את זה עם חבר. היזהר, תנוחה זו אינה נוחה מאוד לצוואר, כך שזה לא צריך להתעכב. באופן כללי, בטענות של פרלוד - למה לא?

פודטולק

נוחות Moxxum לשני הצדדים, אז אתה יכול, לשים את זה בעדינות, מתאר את התנוחה הזאת. עבור שירותים גדולים יותר אתה יכול להשתמש בכרית. העיקרון הכללי של עמדה זו הוא פשוט - הצעיר נופל על צדו, הציל את ראשו, כפי שהיינו מדברים, ידית. רגל אחת מתכופפת בברך, פותחת גישה למפשעה משלך ממה שאתה משתמש, בנוחות אותו בין רגליו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה טוב איך כולם יודעים את המכה העמוקה ביותר.

בלמים שמאל

החבר שלך מצפה כמעט לעמוד עד שאתה עושה לו סוף סוף מציצה! עבור אלה שמעולם לא עשה טריקים אקרובטי כאלה לפני, אבל זה מאוד רוצה לחוות, אנו ממליצים להתחיל רק את הקירות, כך, באופן כללי, ליישם את זה כתמונה. איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אותו כדי למנוע פציעות, אתה צריך להיות מסודר מאוד, בסופו של דבר, להזהיע זוג שלושה כריות ליד.

מופרז

עם הכותרת שלי, יציבה זו צריכה להשפיע, אז נניח, "Drills". תארו לעצמכם עובדה אחת שהאדם הצעיר קם בהרחבה את הרגליים, ביניהם הם צריכים ללכת על ברכיה בחזרה אליו. עכשיו זה לא סוד לאף אחד, להכות את הראש שלך, כך שהוא הצליח לשים את הזין שלו בפה שלך. מתוך תנוחה זו, אתה יכול לבלוע חבר עמוק, וכפי שכולם יודעים, הקשיים היחידים עשויים להופיע רק באלה שיש להם אי נוחות, המכוונים חבר erginated שלהם. במקרה זה, אתה יכול קצת להתכופף קדימה לנוחות.

טיפול אוראלי

ליטוף אוראלי ושקר על הגב - שני תענוגות מפוארים בעולם התמזגו בתנוחה זו. הבחור שאתה רק צריך לשכב על הגב על המיטה או על הספה וגם לקבל תענוג בזמן שאתה עומד על הרצפה, אתה מלטף אותו. במצב זה, למעשה, בסופו של דבר, אין עומס יתר על הצוואר, ואם יש צורך, אתה יכול בקלות להחליף את הפה ביד, אם אתה פתאום יש קצת מנוחה בשבילך, לא תהליך הפסקה.

מפל אוראלי

להוות את הנשים שהעריכות שליטה וכך לדבר מעדיפים להוציא את הדברים בידיהם. זה בעצמך, ואז סוף סוף לשבת על הספה, בעוד הצעיר צריך לשכב על הרצפה על הגב. לא עבור כל אחד של הרגליים האלה ואת האגן הוא צריך להיות צריך לשים על הברכיים שלך. שימו לב לעובדה כי קרוב יותר לספה שהיא עוברת, כך קל יותר יחזיקו את האגן, אבל יש לזכור כי כך בשבילך, לשים את זה בעדינות, זה יהיה קשה יותר להישען אל חברו.

סונטייק

כותרת כזו תנוחה זו, זה הפך להיות לא יכול להיות פשוט כך, אבל בזכות הדמיון שלנו עם המיקום, שבו שרברבים באופן מסורתי לחשוף את הצינורות. לשכב על הגב שלך, ואת הצעיר שלך מקבל על ארבע מעל איך אנשים משמשים להביע. גישה למפשעה מן המיקום הזה היא פשוט עוצרי נשימה - אם אתה רוצה, ניתן להגיע אל פי הטבעת, אם שלך, כפי שכולם יודעים, האיש הצעיר לא נגד משחקים כאלה.

ליישם תשוקות ילידיות בישראל, במקרה שאתה אישה אלגנטית מאוקראינה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 4500 $.

ללא ספק, ראוי להזכיר כי רק מינוס - בגלל המיקום של הגרון, הוא נלקח במיוחד על זה, אבל יש גם את שאר השיטות כדי להפוך אותו נחמד. דירות דיסקרטיות

מצפון הקוטב

הקוטב הצפוני אינו רע כמו כדי ליצור חבר טוב ולסופו הקסום של פעולות כאלה כמו "סקס בין סאות". זה לא סוד עבור אף אחד, זה נוח כי לשינוי המיקום של הבחור רק רק מעט להתקדם קדימה, בזמן שאתה שוכב על הגב שלך, והוא אוכף את החזה שלך. לקבלת נוחות יותר, אתה יכול להחליק על עצמך זוג כריות.

כְּבִישׁ

אם יש לך אי פעם מהודקת איך למצוץ את הבחור שלך במכונית, אז אתה בערך להבין מה זה תנוחה. די לפחות מקום שבו אתה יכול לשבת ליד ביחד, כך שאתה יכול להישען על המפשעה שלו. אבל לחזור על זה על הכביש, זה לא מומלץ באופן מוחלט, אם אתה פשוט לא עומד עדיין - במקרה לא נעים, אז לומר כדי להסיח את הנהג בדרך זו, זה הפך להיות מאוד לא בטוח. ואכן, חוץ מזה, בתנוחה זו, באופן כללי, יש עומס גדול על הצוואר ואת החלק הגבוה ביותר של הגוף, ולכן כדאי להיזהר.

קארסקי

אם אתה רוצה סוף סוף לאלץ את השותף שלך, גם כדי להרגיש את אלוהים אמיתי על כס המלוכה, אז זה posture הוא כמעט מיועד זה. אולי זה אחד posons הקלאסי ביותר עבור מציצה: הצעיר יושב על הכיסא, ואתה פשוט מקבל נוח על הרצפה בין הירכיים שלו. כורע טוב יותר פשוט להחליק את כריות, כך שהם לא עייפים מאוד - עצה זו, אגב, עובד כמעט עם כל התנוחה, שבו הברכיים, באופן כללי, על הרצפה.

גילוי דרומי

כפי שהוא צריך להיות מן השם, תנוחה זו נפתחת גישה טובה לכל מה שהוא מתחת לחגורה. הצעיר נופל על גבו, מרים את רגליו להתנפח והתפשטת אותם לצדדים, על האגן הזה עולה מעל. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי בנוסף למציצה, עמדה זו מאפשרת לך לשים את זה בעדינות, כדי לחוות משחקים אנאלי, אם לשניהם יש רצון כזה.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. רק זה בכלל אינו מפלגות חיוביות אחת בעת עבודה.

למתחילים, אנו ממליצים כיצד להשתמש סיכה יותר לפעול ללא ממהר ממהר.

קלאסי כל כך נהדר מציצה עומד

אחד היתרונות העיקריים של יציבה זו בהחלט יהיה כי זה יכול לשמש כמעט בכל מקום - זה לא דורש רהיטים או מקום רחב. בעוד הצעיר שלך עומד, אתה מתיישב לרגליו ומתחיל ליטוף אוראלי. הבא בתוספת - לחץ צוואר הרחם בעמדה זו יהיה הקטן ביותר, ואת החלל עבור מעשים הוא ענק.

Spagogrothel

אחד ההודעות הטובים ביותר נוחים יותר עבור מציצה עמוק ביותר. הפעם התור שלך שוכב על המיטה, וכיצד רובנו התרגלו לומר, הצעיר שלך עומד כדי לדבר בקצה המיטה, כך שהחבר שלו רק התחיל להיות על הפנים שלך. בנוסף לשאר בעמדה זו, הוא יוכל סוף סוף לקבל מספיק כדי להגיע לחזה שלך לטפס עליה. וכך, בסופו של דבר, לשמור על קשר ולשלוט במצב, אתה יכול לתפוס את הרגליים בידיים שלך, למשוך אותו קרוב יותר לעצמי או Nopertov, דוחה.

תיון

מתחת לתיק התה במקרה זה, השולחן להיות, ביצים להניח, גישה אשר בעמדה זו מתגלה פשוט מדהים. ככלל, תנוחה זו דומה מאוד לקודמה, היוצא מן הכלל כי הצעיר צריך, באופן כללי, לקום כאילו חזרה למיטה, ולפיכך, לך. הקושי היחיד בתפקיד זה עשוי להופיע גם, אם הצעיר גבוה מאוד. במקרה זה, ייתכן שיהיה צורך להחליק רפידות לנוחות.

קלַאסִי

הצעיר, זה הפך, שוכב על גבו, אתה נוח מלמטה על הרגליים ... הלכנו! תנוחת הקלאסית הרגילה ביותר למין יש הרבה יתרונות: קל לבצע ונוח מאוד. עצמה, ואת אי הנוחות הגדולה ביותר עשויה להיות שיער ארוך משוחרר, לטפס בפה.

פתח רוסקהיקה

אונלוג לפני תנוחות, אבל בצעיר שלה מתפשט רגליים לצדדים, ואתה מסודר ביניהם. בעיצומו של היתרונות של עמדה זו - גישה רחבה לביצים ופי הטבעת, לפי זה, הברקה הפה הרגילה, איך אפשר להיות פסטין, כפי שהוא הוקם, חוויה בלתי נשכחת.

קלאסי הפוך

עוד voriation של תנוחות קלאסיות, וזה משהו עבור "טיפול". להתעורר מן ההגשמה של מציצה בתנוחה זו, אשר מסוגל לעשות את הבוקר טוב יותר? ככל שהתציבה הזאת טובה יותר היא, כפי שאובצאים רבים, את הקרבה הגדולה ביותר, בזכותו הוא יכול לתקוף אותך בתגובה. לדוגמה, להגיע לחזה שלך או ירכיים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי סקס.

השתמש תנוחות שונות עבור מציצה, גם להחיל טכניקות שונות. תנועות שגרתיות למעלה, בהחלט לספק הנאה, אבל הם יכולים להיות מגוונים משמעותית. אתה יכול לעשות רק לפוצץ אדם ללא ידיים, לעורר אזורים שונים, לשתף פעולה בעל פה עם עיסוי הערמונית. כולם יודעים שזה לא האמין להשתנות בשפה. כולם יודעים שאתה צריך, לשים את זה בעדינות, כדי להפוך את הראש של החוזר, וכפי שכולם יודעים, עם תנועות מתפתל, לשים לב לתא המטען, באופן כללי, חבר וביצים. גברים גם אוהבים אנילינגוס, למרות שרובם ופחדים להודות. בסיסי - שפע וקצב. אפילו זוג שניות של ההפרעה, זה הפך, יכול לדפוק את גל ההתרגשות.

Просмотров: 138 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar